Clint Clint
maikkari maikkari
Ruohonleikkuri. Ruohonleikkuri.
Asennevammanen Asennevammanen
police brutality police brutality
big benin big benin
Haddock seikkailee Haddock seikkailee
Nyt kirvelee! Nyt kirvelee!
Taekajuomoo Taekajuomoo
kassalla2 kassalla2
Kepu Kepu
Demarit ja kokkarit Demarit ja kokkarit
genraali spörde genraali spörde
titanik troll titanik troll
Huoltavat metsot Huoltavat metsot
Miksihän.. hmmm.. 🤔 Miksihän.. hmmm.. 🤔
Suvakin pieruaivot Suvakin pieruaivot
Virgin-Aho vs Ano Chad Virgin-Aho vs Ano Chad
Legenda Legenda
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
Huhhuhhuu Huhhuhhuu
Kultturelliä Kultturelliä
gg gg
Hiljaa Hiljaa
 959 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.05.2021 13:07:48
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 22.05.2021.
👑 Katsotuin 22.05.2021.

Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia..

[54020] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [640x1331] [] []
tiedosto.jpg

terrorismi

(43)
22.05.2021 13:32:12
#465702 [+-] Piilota Suosittele

Nuo eivät saisi edes ruutia liekinheittimellä syttymään, sitten puhutaan ydinpommista ja lannoiteräjähteistä.

22.05.2021 14:31:59 | 16:07:56
#465719 [+-] Piilota Suosittele

>>465715
"Ja jos vaihtoehdot olisivat turkulainen Vasemmistoliittolainen pedofiili ja porilainen Perussuomalainen ruudinkeksijä, niin kyllä minä äänestäisin ruudinkeksijää."

Ja sinulla ilmeisesti peruspsykoosi joka vaikuttaa siihen, että et ymmärrä miten äänestys Suomessa toimii. Kommenttisi oli niin vajaa, että oli pakko ottaa siitä kopio tähän.

ps. Viistastelusi pienimmästä yhteisestä tekijästäkin meni vituiksi. Yritäppä uusiksi.

22.05.2021 16:04:36
#465728 [+-] Piilota Suosittele

>>465719
Minä olen käsittänyt asian niin, että se ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin. Valaise meitä oi Lamppu-Anteroiseni! Ei vaan, kerro.

22.05.2021 16:38:08
#465747 [+-] Piilota Suosittele

>>465743
Eli: "Äänestys ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin"

Kokeile ensi kerralla äänestyspaikkaa. Ei toimi jos kotona kirjoittaa lapun ja kantaa ulos roskalaatikkoon.

23.05.2021 13:57:27
#466068 [+-] Piilota Suosittele

>>466052
Teit jo itsestäsi idiootin ja selittäminen vain pahentaa tilannetta. Hyvä tekniikka on olla hiljaa, jos ei tunne tai ymmärrä aihetta. Selittely viimeistään paljastaa, että eihän se ymmärrä.

[ 20 viestiä | ]