Bed intruder Bed intruder
Lapsuusmuistoja Lapsuusmuistoja
Pikkukaljantain duetto Pikkukaljantain duetto
Ball Buster Ball Buster
mielipide mielipide
Gooby ples Gooby ples
Kastikemies Kastikemies
Vesku Vesku
kjehkjehkjeh :D kjehkjehkjeh :D
älä rupee neuvomaan älä rupee neuvomaan
Samma på svenska Samma på svenska
Rasisti Rasisti
Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen? Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen?
vähän lämmittelemässä :3 vähän lämmittelemässä :3
Rooliasuja Rooliasuja
Editoi kännykällä Editoi kännykällä
Ihana nainen Ihana nainen
puhuja22 puhuja22
:yes: :yes:
Ensiapu Ensiapu
awww awww
jättikikkeli voittaa aina jättikikkeli voittaa aina
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
"Ja terapia maksetaan omasta taskusta" "Ja terapia maksetaan omasta taskusta"
 784 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 13:15:25
[ + 4 - | ]

Mikähän vamma Marialla on?

[54181] [193643366_1635054070028522_8200734921362340851_n.png] [0.39 MB] [1024x948] [] []
193643366_1635054070028522_8200734921362340851_n.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
01.06.2021 19:14:59
#468335 [+-] Piilota Suosittele

>>468266
Sain astman tai jonkun sortin hengitystieoireen. Kukaan ei vielä tiedä paraneeko koronan aiheuttamasta hengitystiehyevammasta koskaan. Testi negatiivinen, en usko.

[ 11 viestiä | ]