Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Kuka Kuka
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Kun virtapiiri sulkeutuu Kun virtapiiri sulkeutuu
Monskuun vaatima näyttö Monskuun vaatima näyttö
Ai saatana... Ai saatana...
Opetus ja valistus. Opetus ja valistus.
Ansa Ansa
Poikaystävä nukkuu Poikaystävä nukkuu
Mee nyt nukkuun t. kissa :3 Mee nyt nukkuun t. kissa :3
Ägplöö olkoon kanssanne :3 Ägplöö olkoon kanssanne :3
Ramasee Ramasee
Vittu et on siistii olla vammanen Vittu et on siistii olla vammanen
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Kohta tulee ruikulipaskaa Kohta tulee ruikulipaskaa
Nukke gif. Nukke gif.
Parkkaus Parkkaus
Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti
Ällöttävät limojat... Ällöttävät limojat...
Läskin Paskan Amerikanserkku Läskin Paskan Amerikanserkku
Lipomisia Lipomisia
Maitopoika 2015 Maitopoika 2015
Bachelor Bachelor
Puntilla Puntilla
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.2 MB, 4 tiedostoa, 03.06.2021 07:06:46
[ + 4 - | ]

Politiikkanappula osa 776

[54230] [Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg] [0.19 MB] [1080x593] [] []
Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg
[54229] [Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x859] [] []
Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg
[54228] [Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x702] [] []
Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg
[54227] [Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1387] [] []
Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
03.06.2021 10:02:37
#468742 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä menee opiskelijoillakin hyvin, joskus omina opiskeluaikoiha tuolla summalla elettiin kaksi, joskus neljäkin kuukautta.

03.06.2021 17:24:31
#468856 [+-] Piilota Suosittele

Pitikö SDP:n olla työväenpuolue? Keskusta on mennyt myös maaseudulta kokoomuslinjalle, korttipakka on sekaisin. Niin oon minäki kohta jos käyn kaupassa.

03.06.2021 21:23:08
#468938 [+-] Piilota Suosittele

>>468880
Olenko ainut askeettisesti syövä luolastolainen? Hernekeitto kylmänä suoraan purkista ja näkkäri ilman päällysteitä? Lisäksi selvinpäin.

04.06.2021 14:23:54
#469145 [+-] Piilota Suosittele

469036

Se oli toissapäivänä. Eilen söin kunnon teurasjätteestä tehtyjä lihapullia ja mädistä perunoista tehtyä muusia sekä salaattina homehtunut näkkileipä jonka jätin syömättä + kourallinen vitamiineja.

Siinä oikeasti kaikki, syön kerran päivässä.

[ 7 viestiä | ]