vegan party vegan party
katti katti
MS Excel, the life saver MS Excel, the life saver
small differences small differences
Heh.. ne erot. Heh.. ne erot.
True nudist True nudist
nato-maa nato-maa
Pillu pellossa Pillu pellossa
kaikille "auttajille" kaikille "auttajille"
Zominic the Cannibal Baby Zominic the Cannibal Baby
Mansplaining Mansplaining
Gigachad finds you in the backrooms (Found Footage) Gigachad finds you in the backrooms (Found Footage)
True nudist True nudist
HS propagandaa. HS propagandaa.
Onko lie jo? Onko lie jo?
nato sanna nato sanna
Antifa Antifa
Hyvät Herrat Hyvät Herrat
5 ekaa päivää 5 ekaa päivää
Vähän pelottelua. Vähän pelottelua.
äiti marin äiti marin
Warrior Warrior
Slayjerin synttärit Slayjerin synttärit
Suomi! Suomi!
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.2 MB, 4 tiedostoa, 03.06.2021 07:06:46
[ + 4 - | ]

Politiikkanappula osa 776

[54230] [Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg] [0.19 MB] [1080x593] [] []
Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg
[54229] [Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x859] [] []
Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg
[54228] [Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x702] [] []
Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg
[54227] [Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1387] [] []
Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
03.06.2021 10:02:37
#468742 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä menee opiskelijoillakin hyvin, joskus omina opiskeluaikoiha tuolla summalla elettiin kaksi, joskus neljäkin kuukautta.

03.06.2021 17:24:31
#468856 [+-] Piilota Suosittele

Pitikö SDP:n olla työväenpuolue? Keskusta on mennyt myös maaseudulta kokoomuslinjalle, korttipakka on sekaisin. Niin oon minäki kohta jos käyn kaupassa.

03.06.2021 21:23:08
#468938 [+-] Piilota Suosittele

>>468880
Olenko ainut askeettisesti syövä luolastolainen? Hernekeitto kylmänä suoraan purkista ja näkkäri ilman päällysteitä? Lisäksi selvinpäin.

04.06.2021 14:23:54
#469145 [+-] Piilota Suosittele

469036

Se oli toissapäivänä. Eilen söin kunnon teurasjätteestä tehtyjä lihapullia ja mädistä perunoista tehtyä muusia sekä salaattina homehtunut näkkileipä jonka jätin syömättä + kourallinen vitamiineja.

Siinä oikeasti kaikki, syön kerran päivässä.

[ 7 viestiä | ]