Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa. Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa.
Taneli ja tööt Taneli ja tööt
Kalvevalaista runonlaulantaa Kalvevalaista runonlaulantaa
Kommunistihörhö. Kommunistihörhö.
tyronesaurus rex tyronesaurus rex
Tuukka Taipale Tuukka Taipale
Itsetyydytys on perisynti Itsetyydytys on perisynti
Keisarin uusi pöytä Keisarin uusi pöytä
hauska eläin video hauska eläin video
Että semmottiis Että semmottiis
IPAn pääsiäinen IPAn pääsiäinen
mitä tämä on? mitä tämä on?
asiallinen kass asiallinen kass
julia burch julia burch
Paikan päältä. Paikan päältä.
20.4 aatun synttärit 20.4 aatun synttärit
Put in Put in
Unreal Engine 5.0.1. - City Sample Unreal Engine 5.0.1. - City Sample
Hyvästi rotta Hyvästi rotta
kokoomuksen terveiset köyhille kokoomuksen terveiset köyhille
käpytikka käpytikka
Vappukuva naurunappulan ajoilta Vappukuva naurunappulan ajoilta
Tarkka Tarkka
 760 näyttökertaa, 18 viestiä, 1.27 MB, 3 tiedostoa, 07.08.2021 20:54:51
[ + 4 | ]

Muutama kuva 16.

[55655] [20210807_145838.jpg] [0.21 MB] [1080x1405] [] []
20210807_145838.jpg
[55654] [Screenshot_20210807-095444_Twitter.jpg] [0.53 MB] [1045x1359] [] []
Screenshot_20210807-095444_Twitter.jpg
[55653] [Screenshot_20210807-204834_Twitter.jpg] [0.53 MB] [1080x1221] [] []
Screenshot_20210807-204834_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
07.08.2021 21:14:28
#487876 [+-] Piilota Suosittele

Toi viiminen on kyllä aika "hassuli" tapaus. Paljonkohan poli-isin saamattomuuteen vaikuttaa se, että jos tapaus etenisi oikeuteen asti, siellä jouduttaisiin vastaamaan jotain ikävään kysymykseen: "miksi partio tyytyi katsomaan vierestä puuttumatta yhtään millään tavalla"

07.08.2021 21:36:12
#487899 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen varovainen aina jos tulee joku lähelle ihoa. Olen aina valmis puolustautumaan väkivaltaisesti mikäli tarvetta. Tarkastelen tilannetta, kehon liikkeitä. Käsien liikettä, toimintaa. Tätä on harjoiteltu aikoinaan. Tietää ennalta jos toinen meinaa iskeä. Useimmat ihmiset eivät osaa lukea näitä tietoja mitkä kertovat aikeet ennen kuin on edes lähtenyt liikettä suorittamaan.

07.08.2021 21:45:44
#487908 [+-] Piilota Suosittele

>>487899 Sama vika. Sen mutavyöryn jälkeen kannoin Oulussa yöllä liikkuessani aina kääntöveistä mukana. Nykyään en liiku oulun yössä joten taskuista ei löydy mitään laitonta.

07.08.2021 22:28:41
#487941 [+-] Piilota Suosittele

>>487929

Taistelulajien harrastus on vain semmoinen josta jää paljon opittua. Puolustuttekniikat, toisen kehon toimien tulkinta. Tämmöiset jutut eivät kovin helposti häippäse mielestä.

08.08.2021 01:36:50
#488032 [+-] Piilota Suosittele

>>487941
Taistelulajien ensisijainen anti reaalielämässä on valheellinen turvallisuudentunne, joka pahimmillaan voi aiheuttaa sen, että menee luulemaan itsestään liikojaan.

Toisista on, toisista ei, ja mikään taistelulajitausta ei tuota muuta.

08.08.2021 02:01:48
#488041 [+-] Piilota Suosittele

>>488032

On auttanut tilanteissa joissa päälleni on käyty. Ei olla vielä tultu läpi niin, että osuisi. Eikö se oli jo siinä itse todistettu että oppi on toiminut? Pahin oli muutamia vuosia sitten venäläinen porukka, joka tuli lähikuppilaan laivalta. Juteltiin englanniksi ja olivat ihan rauhallisia. Halusivat lähteä toiseen kuppilaan vieressä, koska tämä oli menossa kiinni. Kaupan purkupaikan, jossa oli Valio purkamassa kuormaa yöllä. Ohi kun käveltiin näin olkapäässä nykäisyn yhdellä venäläisellä. Torjunta tuli täysin tietämättäni selkäytimestä, jonka jälkeen lähdin juoksemaan pois päin kohti kaupan laituria ja pyysin apua Valio-kuskilta. Hän sanoi, että jos tulee niin tulee kyllä auttamaan. Eivät tulleet. Ei odottanut venäläinen jannu, että torjuisin täysin yllättävän hyökkäyksen.

Se jätti sellaisen kuvan, että en kenenkään tuntemattoman anna tulla iholle missään vaiheessa. En myöskään enää lähde tuntemattomien matkaan.. Semmoiset fibat siitä jäi.

08.08.2021 02:27:30
#488051 [+-] Piilota Suosittele

>>487908 Oon vissiin ainua joka ei oo kantanu mitään mukana mutta toisaalta pohjois-itä puolella keskustaa on aika rauhallista ollu iltaisin. Karaoke bar ja wood vissiin ainuita epäillyttäviä mut niis en käykkään.

08.08.2021 03:48:11
#488099 [+-] Piilota Suosittele

>>488096 Monesti ollu enkä oo nähny mitäån kummosta. Kerran vaan joku juntti keski-ikänen norskin kaltanen tyyppi tuli öyhöttåån periaatteessa siit ku join kaljan ennenkuin lähin kotia polkemaan. Siin ainut mitä käyny.

[ 18 viestiä | ]