NII???? NII????
Käytän silti. Ai miksi ? Koska mä voin. Käytän silti. Ai miksi ? Koska mä voin.
Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1 Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1
Absolutely börh :3 Absolutely börh :3
Brittien "Cheese roll contest" Brittien "Cheese roll contest"
Tukeva setä heittää voltin Tukeva setä heittää voltin
Aaaaw yeaaah :3 Aaaaw yeaaah :3
älkää warettako älkää warettako
O v o O v o
Miku pitsalla Miku pitsalla
Melek Mosso - Arzular Arsız Melek Mosso - Arzular Arsız
Kun työ vituttaa Kun työ vituttaa
Työt ensin ja sitten terassille Työt ensin ja sitten terassille
Ei jaksa keksiä otsikoita 5 Ei jaksa keksiä otsikoita 5
Onko Coca-Cola uskonto? Onko Coca-Cola uskonto?
draamaa pitkästä aikaa draamaa pitkästä aikaa
Absolutely halal Absolutely halal
nalakutus nalakutus
Erittäin hienoa toimintaa Erittäin hienoa toimintaa
Hmm... Hmm...
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
kaadetaha karhua kuin hopea nuoli ;) kaadetaha karhua kuin hopea nuoli ;)
Kitbull Kitbull
Paise Paise
 796 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.10.2021 16:23:52
[ + 4 - | ]

Tästä segregaatio alkaa

[57440] [liikunta.jpg] [0.07 MB] [834x960] [] []
liikunta.jpg

liikunta

(5)  · 

korona

(299)  · 

rokete

 · 

rokottamaton

15.10.2021 16:30:07
#508199 [+2] Piilota Suosittele

Juoksu on tehokkaampaa urheilua fyysisesti. Frisbeegolf kehittää motoriikkaa ja tyylin omaksumista. Itse en fresbeegolfista niin välitä, muutoin kuin sen muutaman kalian takia.

17.10.2021 12:30:36 | 12:32:31
#508675 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli skidinä sellanen ongelma et ei ollu omia hokkareita ja ne koulun jokku talvisodan aikaset paskat paino jalkaa niin et ku mä itku silmässä pyysin opettajalta vaihtoehtoista toimintaa.
No Jaskari laitto sit meikäläisen kävelemään tekojään ympäri ku muut pelaa lätkää.
Ensimmäisen kierroksen puolivälissä huomasin verkkoaidassa reiän ja otin mallia Ritolasta.
Kumma kyllä asiasta ei puhuttu enempää vaikka tää jätkä oli laittanut yhden jätkän juoksemaan Cooperin testin pyyhe lanteillaan ku sillä ei ollu verkkareita.

Tai sitte kyse oli vaan siitä et se tajusi ettei se saa mua millään kiinni jos lähtee juoksemaan mun perään mettässä.
Vähä sama ku se yks englanninopettaja joka vaan anto mun rauhassa lukea ite valitsemaani romaania.
Hiukan se sitä Salvatoren dark elf trilogyn toista osaa selaili ennenku anto sen takas ja jatkoi oppituntia asiaa enempää kommentoimatta. :P

[ 6 viestiä | ]