Kosheria tarjolla Kosheria tarjolla
Maailman vahvin kalja Maailman vahvin kalja
Heimosenkeimon vaimo Heimosenkeimon vaimo
Poltti jointin Poltti jointin
Videoita Videoita
Ihana nainen Ihana nainen
Friikki kokkaus onnettumuus Friikki kokkaus onnettumuus
Fuck christ oy 3 Fuck christ oy 3
Maria Ohisalo ja mamukiima Maria Ohisalo ja mamukiima
Young man! I am a lady!! A naughty one. Young man! I am a lady!! A naughty one.
Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa
Käytit logiikkaa selittääksesi logiikan tarpeettomuutta Käytit logiikkaa selittääksesi logiikan tarpeettomuutta
Se on kyllä vaarana Se on kyllä vaarana
Saispa vielä Kurkoa muovipullosta Saispa vielä Kurkoa muovipullosta
Ja maailma pelastui Ja maailma pelastui
raju äijä intiasta raju äijä intiasta
Saispa munaa Saispa munaa
Herkulliset evästeet Herkulliset evästeet
Lohikärmes Lohikärmes
Mietteitä Twitteristä Mietteitä Twitteristä
Tissit Tissit
Tero ja Esa Pallokainen Tero ja Esa Pallokainen
Sankarivartijat mäiskii kalluja Sankarivartijat mäiskii kalluja
Nalle Nalle
 707 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 09:32:46
[ + 2 | ]

Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot

[57829] [20211026_093203.jpg.png] [0.07 MB] [659x316] [] []
20211026_093203.jpg.png

kokoomus

(99)  · 

nuoret

(7)
26.10.2021 10:39:33
#510798 [+4] Piilota Suosittele

miten vitun tyhmiä täälläkin on porukat? Ainoa puolue, joka on maamme hyvinvoinnin takana ja täällä urpot kitisee siitä? Marinin hallitusko tätä maata pelastaa lähettämällä verovarat huijarivaltioille? Vittu te olette tyhmiä lampaita ja siitä joutuu tulevat sukupolvet maksamaan aasit!

26.10.2021 10:49:34
#510806 [+4] Piilota Suosittele

>>510798

Edessä on rankka säästökuuri suomella. Nyt jo luottoluokittaja varoitti suomea siitä, että lainamäärät ovat edelleen korkeat ja jatkuvat. Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Sitten voidaankin miettiä miten kauniisti jaetaan eioota ja kenelle. Tulee itku siinä vaiheessa kun lainaa ei enää saakaan eikä tiedä mitä tehdä.

26.10.2021 15:47:11
#510875 [+2] Piilota Suosittele

>>510806
Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Jotenki salaa ja perverssillä tavalla toivon tätä tilannetta, jotta porukka herää. Toisaalta tiedän sen johtavan omalla kohdalla totaaliseen rahattomuuteen ja huono-osaisuuteen. No pitää kaivaa tehdas esiin ja alkaa myymään pimeetä viina niinku ysärillä...

26.10.2021 22:45:08
#510982 [+1] Piilota Suosittele

>>510805
Oikeistopopulistisen logiikan mukaan Vallin hyväksyy kantaväestön tekemät raiskaukset ja muut henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset, koska ei puhu niistä tai tuo niitä muuten esille.

26.10.2021 22:48:46
#510983 [+-] Piilota Suosittele

>>510789
No Veikko rupes urpoileen. Hyvä poliitikko keskittyy kaikkiin rikoksiin ja ainakin yrittää keksiä ratkaisuja, joilla niitä saataisiin vähennettyä. Huono poliitikko näkee vain tietyn ihmisryhmän rikokset ja ratkaisutkin ovat valitettavan usein harhaisia ja paskoja. Vallin on huono poliitikko.

27.10.2021 09:07:31
#511043 [+1] Piilota Suosittele

>>511017
Se johtuu siitä, että näet mitään hyvää muissa puolueissa, joten et myöskään näe sitä työtä jota he tekevät. Näin käy kun rajaa somefeedinsä hyvin kapeaksi. Se vääristää ja kaventaa maailmankuvaa.

[ 15 viestiä | ]