Die Fugger :D Die Fugger :D
Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin
Simon Kulli jolla on oma vaakuna Simon Kulli jolla on oma vaakuna
viikon meme viikon meme
Pylly Pylly
mulle ei kukaan soita mulle ei kukaan soita
val malloy val malloy
aasialainen vakooja tyty-yde aasialainen vakooja tyty-yde
tämä on oikein tämä on oikein
upi nuolee tampereen teron persettä upi nuolee tampereen teron persettä
Puun kaato kilpailu Puun kaato kilpailu
Kaatuilua Kaatuilua
Teki itse rummut ja säästi Teki itse rummut ja säästi
Mongoli streamaaja Mongoli streamaaja
bylle bylle
Persuja ei tarvitse suvaita Persuja ei tarvitse suvaita
kelan ansa kelan ansa
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
työshibe työshibe
Täähän se ois Täähän se ois
täs pitää tietää jutkujen metkuja täs pitää tietää jutkujen metkuja
melkonen kombo melkonen kombo
verikosto carunalle verikosto carunalle
jauhoja jauhoja
 705 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 09:32:46
[ + 2 | ]

Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot

[57829] [20211026_093203.jpg.png] [0.07 MB] [659x316] [] []
20211026_093203.jpg.png

kokoomus

(99)  · 

nuoret

(7)
26.10.2021 10:39:33
#510798 [+4] Piilota Suosittele

miten vitun tyhmiä täälläkin on porukat? Ainoa puolue, joka on maamme hyvinvoinnin takana ja täällä urpot kitisee siitä? Marinin hallitusko tätä maata pelastaa lähettämällä verovarat huijarivaltioille? Vittu te olette tyhmiä lampaita ja siitä joutuu tulevat sukupolvet maksamaan aasit!

26.10.2021 10:49:34
#510806 [+4] Piilota Suosittele

>>510798

Edessä on rankka säästökuuri suomella. Nyt jo luottoluokittaja varoitti suomea siitä, että lainamäärät ovat edelleen korkeat ja jatkuvat. Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Sitten voidaankin miettiä miten kauniisti jaetaan eioota ja kenelle. Tulee itku siinä vaiheessa kun lainaa ei enää saakaan eikä tiedä mitä tehdä.

26.10.2021 15:47:11
#510875 [+2] Piilota Suosittele

>>510806
Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Jotenki salaa ja perverssillä tavalla toivon tätä tilannetta, jotta porukka herää. Toisaalta tiedän sen johtavan omalla kohdalla totaaliseen rahattomuuteen ja huono-osaisuuteen. No pitää kaivaa tehdas esiin ja alkaa myymään pimeetä viina niinku ysärillä...

26.10.2021 22:45:08
#510982 [+1] Piilota Suosittele

>>510805
Oikeistopopulistisen logiikan mukaan Vallin hyväksyy kantaväestön tekemät raiskaukset ja muut henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset, koska ei puhu niistä tai tuo niitä muuten esille.

26.10.2021 22:48:46
#510983 [+-] Piilota Suosittele

>>510789
No Veikko rupes urpoileen. Hyvä poliitikko keskittyy kaikkiin rikoksiin ja ainakin yrittää keksiä ratkaisuja, joilla niitä saataisiin vähennettyä. Huono poliitikko näkee vain tietyn ihmisryhmän rikokset ja ratkaisutkin ovat valitettavan usein harhaisia ja paskoja. Vallin on huono poliitikko.

27.10.2021 09:07:31
#511043 [+1] Piilota Suosittele

>>511017
Se johtuu siitä, että näet mitään hyvää muissa puolueissa, joten et myöskään näe sitä työtä jota he tekevät. Näin käy kun rajaa somefeedinsä hyvin kapeaksi. Se vääristää ja kaventaa maailmankuvaa.

[ 15 viestiä | ]