Metsänpeikko Metsänpeikko
Nyoips Nyoips
Iskuporakone Iskuporakone
Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pydysäh Pydysäh
Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin
Juhlat. Juhlat.
Trump on pissa aivo. Trump on pissa aivo.
iPhone myynnissä iPhone myynnissä
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Kamut Kamut
Öitä Öitä
Nörttihuumoria vuodelta 45 Nörttihuumoria vuodelta 45
heh, he he! heh, he he!
Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
kaheksakyt senttiä kaheksakyt senttiä
Töihin siitä nekru! Töihin siitä nekru!
onko kellään tämmöstä laturia? onko kellään tämmöstä laturia?
GTA irl GTA irl
Tuoksukynttilä Tuoksukynttilä
Anastasia stahp! Anastasia stahp!
Mitä ovat robottipidikkeet? Mitä ovat robottipidikkeet?
Menisitkö muualle? Menisitkö muualle?
 858 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 01.11.2021 01:09:31
[ + 3 | ]

opel setä

[57978] [opel-seta.png] [0.53 MB] [442x567] [] []
opel-seta.png

roopesetä

 · 

opel

(5)
01.11.2021 07:58:52
#512192 [+-] Piilota Suosittele

Joo ei tarvi säästella jos on Opel. Oli joskus Vectra C ja ei kuukautta, ettei jotaki hajonnu. Parhaimmillaan vaihettiin vaan koko moottori. Vittu että oli kallis auto, jonka sai suht halvalla...

[ 3 viestiä | ]