Gynellä Gynellä
die nadsionaale die nadsionaale
Niksipirkka Niksipirkka
Loppu se puuhun nojaaminen saatana Loppu se puuhun nojaaminen saatana
Iltapala Iltapala
haihyökkäys :3 haihyökkäys :3
taxi taxi
True dat True dat
Sormi turvoksissa Sormi turvoksissa
joskus voi käydä näin. joskus voi käydä näin.
pakko saada kummatkin :3 pakko saada kummatkin :3
Demari Demari
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Hiljaa Hiljaa
futadance.webm futadance.webm
Gondola ja ystävyyskamat Gondola ja ystävyyskamat
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
almu almu
Surfing bird Surfing bird
Jo on vaikeata olla nainen :D Jo on vaikeata olla nainen :D
100 turverekkaa pohjois-savosta ajanut eduskuntatalolle 100 turverekkaa pohjois-savosta ajanut eduskuntatalolle
DING DING DING! DING DING DING!
Muumi Guy Muumi Guy
Virgin-Aho vs Ano Chad Virgin-Aho vs Ano Chad
 800 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 05.12.2021 01:22:58
[ + 6 - | ]

mukavat naapurit

[59262] [mukavat-naapurit.png] [0.44 MB] [526x526] [] []
mukavat-naapurit.png

naapuri

(38)  · 

mustalainen

(155)  · 

lähiö

05.12.2021 03:19:22
#524897 [+2] Piilota Suosittele

Pelätkää, pelätkää todella paljon.
Ja tarkistakaa häkkivarastonne, että mitään arvokasta ei ole näkyvissä.

05.12.2021 04:10:12
#524908 [+2] Piilota Suosittele

>>524897
Mulla.. tai siis yhellä työkaverin tutulla on aina ollu tapana säilyttää paria viinapulloa täynnä metanolia siellä kaikkien nähtävillä. Jännästi on aina muutaman vuoden välein ollu paikallislehessä ilmotus myrkkyviinasta ja on saanu uusia naapureita just samaan aikaan ku entiset on muuttaneet maalämpöyksiöihin. Täyttelee kuulemma niitä puteleita aina jokaisen uutisoinnin jälkeen.

05.12.2021 08:32:45 | 08:34:12
#524924 [+-] Piilota Suosittele

>>524912
No juu no jaa ja kyllä määki jemmaan juotavat viinat kämpälle, mutta vittuillessani oon jättäny tarkotuksell.. eiku siis yks kaverin kaveri on tarkotuksella jättäny viinapulloja häkkivarastoon jotka se on täytelly vaan kertaalleen tiputetulla. Ehtivät juoda sitte ne ja vasta kylillä näkö sitten alkaa himmetä. Se on vaan palavelus kaikille, saatana että lähtee kotirosmot vittuun. Liekö sattumaa, mutta samaan aikaan varaston polkupyörien nussimiset on loppuneet kans.

[ 3 viestiä | ]