jhnna venyttelee osa 2 jhnna venyttelee osa 2
Sähkömies töissä Sähkömies töissä
Viimeinen blyathoollinen Viimeinen blyathoollinen
Kiristi muskeleitaan Kiristi muskeleitaan
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
Sarina vs hönö Sarina vs hönö
Ei saatana Ei saatana
Mukavia kylpyhetkiä Mukavia kylpyhetkiä
Vitsillinen sarjakuva 13 Vitsillinen sarjakuva 13
rahkanarkkari rahkanarkkari
Housut Housut
Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Trollface Hailey Balwin Trollface Hailey Balwin
Joko se ois Vallen vuosi? Joko se ois Vallen vuosi?
Kuntouttava työtoiminta Kuntouttava työtoiminta
xD xD
hämis hämis
Töihin/Kouluun lähtö Töihin/Kouluun lähtö
Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua. Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua.
Menin edeltä kyllä se jää kesti. Menin edeltä kyllä se jää kesti.
äitee22 äitee22
Amerikan tulevaisuus Amerikan tulevaisuus
Kaljaa Kaljaa
 764 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 16:10:36
[ + 3 - | ]

Yle 🤦🏿‍♂️

[60627] [20220114_151000.jpg] [0.27 MB] [1080x1724] [] []
20220114_151000.jpg

työedut

 · 

yleisradio

(64)
14.01.2022 16:15:49 | 16:17:35
#539279 [+2] Piilota Suosittele

Vautsi, jossain työpaikoissa pidetään työntekijöistä huolta. Harvinaista herkkua monessa paikaissa.

14.01.2022 22:12:09
#539355 [+-] Piilota Suosittele

>>539345
Rakennusliitolta löytyy Siikaranta.
Lounas on aika monessa paikassa lapun takana. Koffillta saa juomaa ilman. Eikö?
Harrastekerhoja kyllä isoista firmoista löytyy, kuten myös Koffilta.

15.01.2022 00:03:49
#539387 [+1] Piilota Suosittele

YLE vs kaupungin konserni yhtiö jossa olin töissä
- 6-7 viikon kesälomat ekan vuoden jälkeen. / 4 viikkoa ekan vuoden jälkeen, 5 viikkoa 5 vuoden jälkeen.
- Valitsemasi työvälineet. / Työnantajan osoittamat työvälineet, ei hyvät - toimivia.
- Joustavat työajat, etätyö mahdollisuus & työaikaa ei tarvitse kirjata. / Ei edes mahdollista vaihtaa vuoroa työkaverin kanssa, etätyö, mitä se on? Auta armias jos olit jättänyt tagin leimaamatta...
-Kattava työterveys, sisältäen hammashuollon./ Työterveydessä aina ruuhkaa, lekurille kiireetön aika 1-2kk, työfyssari n.1kk, hoitajalle pääsi huomenna - viikon sisään, hammas huolto? Älä naurata...
-Oma kuntosali, uima-allas sekä ylen sponssaamat harrastekerhot./ Talon väestönsuojassa oli kuntopyörä, muutamat käsipainot, dippi penkki, lähin wc 2-krs ylös, ei suihkua. Harrastekerhot? Ei oleee...
-Ihmisistä välittävä kulttuuri & matala hierarkia. / "Vitun luumu! Et sä voi luvattua lomaasi pitää nyt kun toinen pomo on antanut vahingossa teille 6:lle yhtäaikaisen loman! Homma kusee kun meillä ei ole kuin 3:lle lomittaja, saat tän heinäkuun loman vaikka lokakuussa, mutta nyt vittu perut tämän lomasi tai joudut hallille kun tuut takas!" Juu lähi esimies oli rento tapaus jolle saattoi mennä kysymään ihan mitä vaan, mutta joo tiimiesimies, aluejohtaja, ohjaaja esimikko jne jne "Älä soita / lähetä @-postia mulle, mä soitan sulle jos MUN pitää kysyä jotain.
-Valitsemasi koulutukset & seminaarit, työnkierto sekä osaavat kolleegat. / Lain vaatimat koulutukset (lupakortit yms), seminaarit joissa kävi johtoporukka, työnkierto toimi miten sattui, hullut kolleegat (Kukaan täysipäinen / järkinen olisi siellä edes ollut töissä).
-Sijainti Pasilassa & lämpimät P-tilat & suihkut pyöräilijöille. / Sijainti keskustassa, 3-vuorossa oleville 168-189 työntekijälle 35 ulko P-paikkaa joista alle 10 tolpallisia, johtoportaalle varattu 17 paikkaa joihin lukeutui kaikki tolppapaikat, polkupyörille oli katos, suihkut oli käyttökiellossa kosteusvaurioiden takia ja työsuojelu vastaava varoitti ettei kannata oleskella pukuhuoneessa pitkiä aikoja koska jotain "pientä kellarin tuoksua" ilmassa, joo vaatteet hais aina vähän mullalta päivän kaapissa oltuaan.
-Lomamökit & YLEn oma saari./ Johtoporras kävi vuosittain edistämässä työhyvinvointia lapin lohiretkillä, ahvenanmaalla kalastamassa, päijänteellä mökki & kalastus safarilla. Me saatiin parikertaa "kesäkassi" lomille lähdettäessä jossa oli 3 pakettia keksejä ja 0,5kg:n Saludo kahvi.
-Lounasetu & välipalat toimistolla. / Älä vittu naurata, omat eväät ja joka osastolla kiertävä kahvi paketin tuonti vuoro.
Joten hyvin ylellä vedetään ja kyllä tossa osa on luksusta, mutta kyseessä on mainos joten todellisuus voi olla aivan toinen...

16.01.2022 13:28:50 | 13:29:56
#539835 [+-] Piilota Suosittele

>>539355

Koffilta saa juomaa, joka varastetaan. Maksimimäärä päiväjuomaa kuljettajaa kohden on 4 pulloa. Se on todellinen ylellisyys verrattuna siikarantaan, eikö? KOffilta löytyy ehkä harrastokerhoja, mutta kuljettajille nämä eivät kuulu, koska eivät myöskään ole koffilla töissä. Ovat ulkoistettuja kuljettajia.

[ 15 viestiä | ]