Kannattaa muistaa, että kausi-influenssaankin otetaan piikki joka vuosi. Ja ei, sekään ei ole edes sen 12kk suojaava, vaan noin 6 kuukautta. Sen riskiä pidetään kuitenkin pienempänä kuin koronan ja samoin riskiä saada se pahimman influenssakauden ulkopuolella pidetään pienempänä kuin nyt globaalisti 2 vuotta putkeen möyrynneen (joskin varioineen) koronan.
Tällaisen vouhotuksen takia persut kokivat vaaleissa tappion. Kannattiko mennä foliohattuilijoiden kelkkaan kuten vihreät sukupuoltenmoninaisuus hömpötyksessä?
[
5 viestiä
|
]
⭰
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
salaliittoteoria
ukrainan sodan ainoa hyvä asia
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
Paras Korea on keksinyt lääkkeen
hallitus ja hysteerikot odottaa jo innolla
Oho eiku
Hienoinen sumutusoperaatio
Rokotusvastaiset
Et laita sitä koronarokotetun verta
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
Foliot hattuun!
Ilmeesi kun folio salaliittoteoreetikot olivat taas oikeassa?