Ei toimi lempäälässä Ei toimi lempäälässä
Niin maukasta Niin maukasta
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
innoissaan innoissaan
Oli nälkä Oli nälkä
Honkre dame Honkre dame
Aika kulkee menojaan... Aika kulkee menojaan...
Dio seikkailee 6 Dio seikkailee 6
Pärisee niin vitusti Pärisee niin vitusti
Triggeröintivideo Triggeröintivideo
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
Hermannin unet Hermannin unet
Varoitus Varoitus
Koe Cornelius Koe Cornelius
SUOMALAINEN SUOMALAINEN
elämän kullu elämän kullu
Kaljaa Kaljaa
älä tee sitä älä tee sitä
Lukuelämys Lukuelämys
Norsu Norsu
Jaxulovea! Jaxulovea!
kyllä se menee näinkin :> kyllä se menee näinkin :>
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
Pitäkää tekin tauko Pitäkää tekin tauko
 715 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.9 MB, 4 tiedostoa, 03.08.2022 20:41:49
[ + 5 - | ]

Nyt Yle on jo ryssän asialla 🤦‍♂️

[66278] [Screenshot_20220803-203731_Twitter.jpg] [0.29 MB] [1080x1331] [] []
Screenshot_20220803-203731_Twitter.jpg
[66277] [Screenshot_20220803-203750_Twitter.jpg] [0.22 MB] [1080x564] [] []
Screenshot_20220803-203750_Twitter.jpg
[66276] [Screenshot_20220803-203805_Twitter.jpg] [0.17 MB] [1080x554] [] []
Screenshot_20220803-203805_Twitter.jpg
[66275] [Screenshot_20220803-204038_Twitter.jpg] [0.21 MB] [1080x603] [] []
Screenshot_20220803-204038_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
03.08.2022 21:26:48 | 21:27:49
#589762 [+2] Piilota Suosittele

Uutisessa kerrotaan kuinka tehdään ”hienovaraisesti venäläisiä”, sitten joku ulisee kuinka julmuudet unohtui. Ei ne unohtuneet, koska nyt listattiin ”hienovaraisia” keinoja. Ikävää, että kekkulit eivät osaa lukea. Silloin ymmärtäisivät, että Venäjä tekee artikkelin listaamaa propagandaa juurikin niiden julmuuksien vastapainoksi.

03.08.2022 21:29:49
#589764 [+1] Piilota Suosittele

lopeta jo kikkeli sen twitterin lukeminen se on pelkkä paskapropagandaa täynnä koko sivu seiskastakin saa enemmän totuuksia kun siitä paskasta

04.08.2022 20:25:17
#589920 [+2] Piilota Suosittele

Asioista ei siis saa uutisoida totuudenmukaisesti? Jos Venäjän keinoihin venäläistää ukrainalaisia kuuluu humanitaarisen avun jakaminen (sen jälkeen kun ovat ensin itse pommittaneet kaiken paskaksi), siitä ei saisi mainita?

[ 3 viestiä | ]