85-kiloa lihasta 85-kiloa lihasta
Luuranko Luuranko
uimakoulu uimakoulu
Dead Again Dead Again
Uuden kaluston testaus Uuden kaluston testaus
Hieno tatuointi Hieno tatuointi
Sota siat Sota siat
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
Big Momma Big Momma
Ozzy ja vähemmistön suojelu Ozzy ja vähemmistön suojelu
Mutsi rullaa sut Mutsi rullaa sut
Ihana nainen Ihana nainen
Goku tutkii Goku tutkii
Laskut vittuun Laskut vittuun
Time warp Time warp
Rouskista Rouskista
kamikaze kamikaze
Ilmoitus Ilmoitus
euron juusto euron juusto
Ihana nainen Ihana nainen
Sammui pihalle Sammui pihalle
Borat, HH ja tytöt Borat, HH ja tytöt
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Retkellä Retkellä
 483 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 30.08.2022 19:55:59
[ + 2 | ]

No niin...

[67038] [Screenshot_20220830-195517_Twitter.jpg] [0.53 MB] [971x1638] [] []
Screenshot_20220830-195517_Twitter.jpg

helsingin sanomat

(15)  · 

idiootit

(26)
30.08.2022 20:25:21 | 20:26:30
#596037 [+-] Piilota Suosittele

Jossain esitetiin että 1kwh per tunti olisi se keskiarvo,, no se on aika vitun paljon sähköä, kun menet sen alle niin järjen mukaan säästämme sähköä, per kotitalous.

30.08.2022 20:40:31
#596040 [+5] Piilota Suosittele

Säästyykö siinä oikeasti yhtään mitään jos ei ole lämmitys yöllä päällä kun sitten pitää päivällä kahta kovemmin lämmittää?

30.08.2022 20:52:26 | 20:53:20
#596048 [+6] Piilota Suosittele

Sanna Kurronen on jo kuuluisa älyttömien ja turhien lausuntojen antajana.

Jos hän itse asuu betonikuutiossa niin, että ympärillä on kämpät niin sivuilla kuin ylä- ja alapuolella, ei hän tarvitse koko yötä lämmitystä. Mutta kun betonikuution ylimmän kerroksen kulmakämpästä on lämpö pois kovalla pakkasella, siellä joku kyllä jo alkaa palelemaan kunnolla.

Puhumattakaan mökin mummosta. On meinaan aamulla perhanan kylmä.

Muistan kuinka joskus aikanaan kasarilla oltiin monesti talvellakin mökillä ja kehnoista sähköpattereista huolimatta aamuisin oli aivan saatanan kylmä ja ajattelin, että tänne en todellakaan tahdo. Otetaanpa köyhiltä mummoilta vastaavilla mökeillä sitten niistä kehnoista sähköpattereistakin lämpö pois, niin voi luoja.

Tänä päivänä kun on jo tarpeeksi vanha, että kylmä saa aikaan kolotuksia ja särkyjä, ei todellakaan houkuttele ajatus kylmästä.

Toivottavasti Kurronen saa tuostakin älyttömästä lausunnostaan lunta tupaan niin, että tulee tulehduksia.

30.08.2022 22:18:13
#596071 [+1] Piilota Suosittele

Ei muuta kun liekkiä laattialle. Somaleiden tapaan niin alkaa tipahtaa lämpöö. Samoin sähköuuni voidaan muuttaa kätevästi klapia heittämällä pesään puupolttoiseksi.

Ah. Odotan tätä innolla milloin suoamalainen oikein herää. Pahoin pelkään, ettei herää kyllä. Se olisi jo herännyt.

31.08.2022 07:26:11
#596112 [+2] Piilota Suosittele

Nää muijjat saa alkaa kertoo mul sit samatiä mist johtuu et jos mää ajan liikentees nii et ain ku mu vauhti nousee 100km/h ni päästän kaasusta ja annan rullata vaikka 70km/h ja sit kiihdytän takas ni mu polttoainee kulutus on 40-50% isompi kuin jos vaa vedän tasasta 100km/h. Kämpäs sit taas et lämpötila 21°C ja ku yöl putoo 17-18°C ja lämmitän takas 21°C ni energiaa mukamas säästyy vai? Vitu hyvii ohjeit tälläi ku oikeesti tarvis alkaa säästää energiaa

[ 8 viestiä | ]