Huoneentaulu cimmerialaiseen makuun Huoneentaulu cimmerialaiseen makuun
Viisaat wokettajat vauhdissa Viisaat wokettajat vauhdissa
Windows95 apu Windows95 apu
pojat haudattu pojat haudattu
pullo olvia ja makkaraa pullo olvia ja makkaraa
Jeesaakko vähän, en älyä käyttää haalareita Jeesaakko vähän, en älyä käyttää haalareita
Nykyajan miesämmä Nykyajan miesämmä
60 vuotta kannabista ja ydinsäteilyä 60 vuotta kannabista ja ydinsäteilyä
Vaikea tilanne Vaikea tilanne
Toi kyrpä pois vaan Toi kyrpä pois vaan
Kesän ensimmäinen terassiolut Kesän ensimmäinen terassiolut
Will Smith ja spagetti episodi Will Smith ja spagetti episodi
Kuistiapina Kuistiapina
Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?! Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?!
Soviet Russia Will Rise Again! Soviet Russia Will Rise Again!
George Floyd - Undah Da Knee George Floyd - Undah Da Knee
Persun genderinot 3 Persun genderinot 3
Pihvi tinderissä Pihvi tinderissä
Ihana pelihetki Saksassa Ihana pelihetki Saksassa
Saispa vielä Kurkoa muovipullosta Saispa vielä Kurkoa muovipullosta
Oblivion: Balenciaga Oblivion: Balenciaga
Kalevala Kalevala
10 level polkupyöräilijät 10 level polkupyöräilijät
Haamu tallentui kameralle Haamu tallentui kameralle
 754 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.07 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 20:17:37
[ + 5 - | ]

Poika ja varis

[69006] [axyE7oK_460sv.mp4] [5.07 MB] [406x720] [54.73s] [] []

21.03.2024 21:16:21
#607855 [+-] Piilota Suosittele

Perheellä oli monivuotinen "lemmikki" harakka. Söi kädestä, pomppi mukana, istui olkapäällä jne. Selvisi omillaankin. Eräänä päivänä lintu vain oli kadonnut ;_; Eikai niin tavaton tarina korvessa asuville.

21.03.2024 22:11:17
#607873 [+1] Piilota Suosittele

>>607855
Meidän nurkilla oli vastaava yhteislemmikki, sekin harakka.

Kun se yht'äkkiä vaan katosi, niin parin viikon sisällä pelokkaat lapset tulivat itkien kertomaan aikuisille, että jyrki oli antanut sille ruokaa ja löyönyt LUJAA jollain mailanpätkällä. Harakka oli vielä yrittänyt turvaan, mutta mm. katkennut siipi esti lentämisen ja joku muu osuma tehokkaan hyppimisen, joten jyrki sai kiinni ja hakkasi sillä jonkin mailanpätkällä kunnes harakka lakkasi liikkumasta.

Näyttivät sitten mihin olivat haudanneet harakan.

22.03.2024 02:47:25
#607993 [+-] Piilota Suosittele

>>607934
Jyrki sai kunnian syödä osan uhristaan.

Kaksi viikkoa mätäkuun aikaan noin 10cm syvälle peitetyssä haudassa takasi pilaantunutta syötävää, mutta söi osan silti.

10.10.2024 09:14:01
#652332 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli muksuna sellanen paska ilmakko ni ammuin harakan puusta, se ei pystyny lentää mutta hyppi eteenpäin vaikka päästelin siihen varmaa 30 luotia, no kyllä se lopulta kuoli.
Sit sain 5,5mm ilmakon kiikarilla, sillä oli metka ampua räkättejä. Olin myös siilien suojelia ja ammuin harakat ja varikset.
Olin iha hullaantunu siitä hommasta jossain kohtaa, heräsin 5 aikaa aamulla kesäsin ja menin väijyyn pellon reunaan, silloin oli otollisin aika ampua räksiä.
No mikä nyt olikaan hienompaa ala-aste ikäsenä kuin oma pyssy.
Isä laitto kyllä hommalle topin kun naapurin ukko käräytti mut isälle et ajelen mopolla ilman kypärää pitkin kyliä ase selässä. Mut ei se ollu ysärin alussa niin justiinsa sellasessa pikkukylässä.

[ 7 viestiä | ]