sähköinsinööri sähköinsinööri
fazer leipurit fazer leipurit
Panobussit Panobussit
tässä on börh tässä on börh
voi vitun tiikeri voi vitun tiikeri
näin meitä kusetetaan saatana näin meitä kusetetaan saatana
Tää hajos tää tuoli Tää hajos tää tuoli
räjäytänkö räjäytänkö
Taitava nainen Taitava nainen
Varmaan oli kovaa tavaraa Varmaan oli kovaa tavaraa
digimummo rekt digimummo rekt
nelli on uwu nelli on uwu
Hyviä unia apustaja Hyviä unia apustaja
ebin veeti ebin veeti
Namskista Namskista
vaari bileissä vaari bileissä
kuka söi kaikki herkut kuka söi kaikki herkut
Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta
Ihana nainen Ihana nainen
Olawin panopaku v2 Olawin panopaku v2
mexikolainen tinder mexikolainen tinder
Korrekteja paitoja Korrekteja paitoja
Attzuu teki hienon laulun Attzuu teki hienon laulun
kehitys kehitys
 758 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.66 MB, 1 tiedosto, 03.04.2024 13:31:56
[ + 6 - | ]

Maksa sitten verelläsi

[69427] [tiedosto.mp4] [1.66 MB] [640x480] [15.63s] [] []

oblivion

(10)  · 

elder

(5)  · 

scrolls

(5)  · 

tekoäly

(176)  · 

ai

(209)  · 

eleven

 · 

labs

03.04.2024 21:39:07
#611603 [+1] Piilota Suosittele

>>611463 No kun ottaa huomioon missäkunnossa ovat viimeisen 15 vuotta
pelinsä ostoskoriin päästäneet, niin kieltämättä tämä edustaisi
jo korkeampaa tasoa valmiusasteeltaan.

Kyllä jotenkin huvitti fallout 76:sen kohdalla, kun betatesti
avattiin paria viikkoa ennen julkaisua. Ja jos joku muistaa,
niin käyttäjäkokemus ei varsinaisesti ollut mitenkään imartelevaa.

Parhaimmat vitsit kuitenkin pääsi fanipuolelta, jotka olettivat
kaiken olevan korjattu julkaisuun mennessä. Ja monen bugin kohdalla
puhuttiin oblivionista asti olevan pelimoottorin ongelmasta, joista
ei vain voi päästä eroon.

Elder scroll online oli hauska idea, mutta se ei valitettavasti tuntunut
skyrimiltä, mutta ymmärrettävistä syistä, koska se ei pyörinytkään
samalla creation enginellä.

04.04.2024 15:21:19
#611830 [+-] Piilota Suosittele

>>611783 Itsekkin jopa ennakkotilasin fallout 4:sen.
Kaikenkaikkiaan itsellä enemmän positiiviseen vetävä kokemus.
Mutta Jo idea multiplayer pelistä ilman varsinaista coop
tarinaa ei varsinaisesti napannut. No onneksi siihen ei tullut sekaannuttua.

Starfieldissä jo raudan vaatimustaso ylittää koneesta löytyvät, joten
jäi hyllyyn jo senkin takia. Toisaalta hirveästi ei tainnut menettää
sen kanssa, kun katsoo miten vähän siinä loppupelissä on mitään
oikeaa tekemistä.

[ 6 viestiä | ]