Päivällinen Päivällinen
Piheviä (ei mun tekemää) Piheviä (ei mun tekemää)
Ei tunnu missää, mennääks panee? Ei tunnu missää, mennääks panee?
Tissit Tissit
Valintojen maailma Valintojen maailma
Mynttisen vappu Mynttisen vappu
Neekeri hyppii silmille Neekeri hyppii silmille
Pyörähullujen sananmuunnos Pyörähullujen sananmuunnos
Ihanat silmät Ihanat silmät
Intia Intia
Talla ja John Kort Talla ja John Kort
Herraskainen apu Herraskainen apu
Kärpäsentoukkia Kärpäsentoukkia
Kun 90% pilaa kaikkien maineen Kun 90% pilaa kaikkien maineen
Mä käristin vahingossa itteni tuolla Mä käristin vahingossa itteni tuolla
Taidetta Taidetta
Klapihommissa Klapihommissa
Suomen Peter Griffin raskaana Suomen Peter Griffin raskaana
Whatzar thinkin' playboi? Whatzar thinkin' playboi?
Vappu Vappu
Nimet hyvään muotoon Nimet hyvään muotoon
Happiness Happiness
Based Peru Based Peru
kot feels like kot feels like
 809 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:23:16
[ + 0 | ]

olvi

[69939] [olvi.png] [1.17 MB] [990x556] [] []
olvi.png

olvi

(26)  · 

kauppinen

(35)
20.04.2024 06:11:46
#615342 [+1] Piilota Suosittele

>>615188
>>615205
>>615228
Meinasin itse kommentoida heti kuvan nähdessäni kaikki samansuuntaiset, mutta täällä on oltu hyvissä ajoin niin tehokkaina, että eipähän tässä tarvitse muutakin hymähtää hyväksyneesti :D
Tosin...
>>615264
Ne on kestävässä korissa helppo kantaa, aina on tarvittaessa istumapaikka ja paikka tyhjille pulloille. Ei olisi mitään ongelmaa, jos ihmiset huolehtisivat omaisuudestaan.
Ihan mulkkua hävittää hyviä kamppeita ihan vain sen takia, että osa perseilee...

20.04.2024 20:24:02
#615554 [+-] Piilota Suosittele

>>615306
Kyllähän ne korissa nätisti menee.

1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys. Juon paljon, palautan en juuri koskaan. Siistiä on koska purkeille, pusseille ja lopulta säkeille on oma tilansa ulkona ja sisällä.

20.04.2024 22:38:21 | 22:38:57
#615601 [+-] Piilota Suosittele

>>615554
1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys.

Tai sitten palauttelee ne koreineen, siitäkin saa euron pantin.
Juon paljon, palautan en juuri koskaan.

No sehän on lähinnä sinun omaa typeryyttäsi.

21.04.2024 01:43:03
#615656 [+-] Piilota Suosittele

>>615643 Sinun jutusta sai sen käsityksen, ettei sinun hylsyjä ole kukaan palauttanut, ja annoit sen ymmärtää ihan tarkoituksella. Haista sinä Hapsi paska.

[ 14 viestiä | ]