"Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007- "Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007-
Cat party in da house! Cat party in da house!
kissa kissa
kissat maailmalla kissat maailmalla
naiset... naiset...
Ricardo Party Ricardo Party
magnumi magnumi
huoh huoh
ronsu ronsu
kissa kissa
Ryppy lääkärinä osa VIII Ryppy lääkärinä osa VIII
Kamoon, nyt mennään Kamoon, nyt mennään
Umad? Umad?
Lehtijuttuja 2 Lehtijuttuja 2
Perhepotretti Perhepotretti
Hyi vittu Timo... Hyi vittu Timo...
quite spoopy quite spoopy
Börhelletäänpä tämä juttu :3 Börhelletäänpä tämä juttu :3
alan olla liian vanha tähän :> alan olla liian vanha tähän :>
Kaatui kuin windows Kaatui kuin windows
Hard times birb Hard times birb
Vastasi oikein, mutta 0 pistettä Vastasi oikein, mutta 0 pistettä
Löytöpalkkio Löytöpalkkio
Ei vituta. Oikeesti :D Ei vituta. Oikeesti :D
 988 näyttökertaa, 4 viestiä, 6.79 MB, 1 tiedosto, 17.05.2024 13:04:48
[ + 3 - | ]

Ei enää Helsinkiin

[70592] [tiedosto.mp4] [6.79 MB] [480x720] [116.93s] [] []

homocity

 · 

helsinki

(83)  · 

suno

(25)  · 

tekoäly

(176)  · 

ai

(209)
17.05.2024 15:19:39
#621488 [+2] Piilota Suosittele

Jos radiosta olisin autosta kuullut töistä tullessa, niin ei kyllä
tekoälyn tuotteeksi olisi missään kohtaa epäillyt.

Ainoa missä heräisi kysymys olisi se, että mikä kanava päästäisi
näin poliittisesti epäkorrektin biisin soimaan.

17.05.2024 20:33:41 | 20:34:28
#621563 [+-] Piilota Suosittele

>>621558 Tuolla Sunolla itsekkin muutaman kerran leikkineenä en osaa sanoa,
että kuinka hyvin osaa sanoittaa noin osuvasti suomeksi, mutta lähtökohtaisesti
tekee biisin alusta loppuun kun antaa kuvaukseen vain tyylilajin ja aiheen.
Pystyy kyllä raakatuotokseen lisäillä tai muokata sanoituksia.

Kyllä jos tekoäly kehittyy tuotaluokkaa, niin ei se ihme ole että
musiikki ja graafisen puolen artistit ovat enemmänkin kuin huolissaan.

18.05.2024 10:55:42
#621676 [+-] Piilota Suosittele

>>621563
Niin luulen kans, et jonku pitää tarkistaa ja tehdä hieman kielenhuoltoa, jotta saadaan aikaan järkevä tulos tämän kokoisessa kielessä.

Mutta kyllähän tuo tekoäly tulee nyt pelottavankin kovaa vauhtia. Koodarit ja luovan alan ihmiset on ihmeissään.

[ 4 viestiä | ]