Ja jotkut tarvii jalan perseseen Ja jotkut tarvii jalan perseseen
Korppi on oikeus! Korppi on oikeus!
Alafemmat Alafemmat
anime-hämmentävää anime-hämmentävää
pumpumpum pumpumpum
Koira kertoo vitsin Koira kertoo vitsin
Kiittämättömyys on maailman palkka :( Kiittämättömyys on maailman palkka :(
Börh (=⌒‿‿⌒=) Börh (=⌒‿‿⌒=)
Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3 Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3
Tästä lähtee Tästä lähtee
Bettie Bettie
Vihainen opossumi Vihainen opossumi
Kyyti Kyyti
qwerty qwerty
Keväällä kasvit heräävät eloon Keväällä kasvit heräävät eloon
Luolaston vaikutus Luolaston vaikutus
Niimpä niin Niimpä niin
Veistäjä Veistäjä
juna.gif juna.gif
kiinaa kiinaa
Logiikkaa Logiikkaa
maitoohhh maitoohhh
Leo Belgicus Leo Belgicus
Synkassa Synkassa
 890 näyttökertaa, 23 viestiä, 5.27 MB, 1 tiedosto, 21.05.2024 13:07:15
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 21.05.2024.

Hyvä ilma pyöräillä saatana

[70695] [tiedosto.jpg] [5.27 MB] [2976x3968] [] []
tiedosto.jpg

sähköpyörä

(10)  · 

pihviongay

 · 

kesä

(48)  · 

homokonkeli

21.05.2024 16:52:54
#622189 [+-] Piilota Suosittele

>>622178
Tidätkö miten sähköpyörä toimii? Se on avustava, sä edelleen joudut polkemaan ja käyttämään sun omaa energiaa. Se lähinnä auttaa liikkeelle lähdössä sekä vähentää vain pienen osan polkuvoimasta. Sä teet kaiken lopun itse, moni kuntopyöräilijä käyttää just sähköpyöriä.

Ei se ole mikään mopo :D

22.05.2024 21:37:07
#622416 [+-] Piilota Suosittele

>>622189
Se lähinnä auttaa liikkeelle lähdössä sekä vähentää vain pienen osan polkuvoimasta.

Tässä sä olet aivan vitun väärässä. Osa niistä kantaa sut ihan erikseen, mutta siis suurin osa vaatii että heiluttelet vapaasti sun jalkoja joka vituttaa vaan ja siinä se. 2 sähköpyörää on ja yks skuutti, mutta olen kokeillut useampia, sama vika.

Jos edes vähän joutuisit lihasta käyttämään ja tasaisella ei yhtään, niin asentaisin tohon omaani sohvan perseen takia. Nyt en ole edes kävelylenkkeilykunnossa.

22.05.2024 21:40:22
#622419 [+-] Piilota Suosittele

>>622194
En käyttänyt koskaan kypärää kun pyöräilin vielä 2022 ja pidän pyöräilystä. Se on vaan ihan vitun tyhmää olla käyttämättä but you know me..

[ 23 viestiä | ]