Sinne siis Sinne siis
no coloona no coloona
Vaalikone Vaalikone
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
metallikenkä metallikenkä
E-sana E-sana
Good times Good times
Talvistaja Talvistaja
Sabaton - 40:1 Sabaton - 40:1
Hot dogs Hot dogs
Hugo Boss collection 1934 Hugo Boss collection 1934
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Alko Alko
mikäs on olo...? mikäs on olo...?
Seksipupusilleni tiedoksi Seksipupusilleni tiedoksi
sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hoplaa Hoplaa
Anu antaa haastattelun, Anu suuttuu siitä Anu antaa haastattelun, Anu suuttuu siitä
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Quest for alkoholi Quest for alkoholi
Ketterä kuvaaja Ketterä kuvaaja
Puuha Pete Puuha Pete
Paras natsi Paras natsi
mordor mordor
 890 näyttökertaa, 23 viestiä, 5.27 MB, 1 tiedosto, 21.05.2024 13:07:15
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 21.05.2024.

Hyvä ilma pyöräillä saatana

[70695] [tiedosto.jpg] [5.27 MB] [2976x3968] [] []
tiedosto.jpg

sähköpyörä

(10)  · 

pihviongay

 · 

kesä

(48)  · 

homokonkeli

21.05.2024 16:52:54
#622189 [+-] Piilota Suosittele

>>622178
Tidätkö miten sähköpyörä toimii? Se on avustava, sä edelleen joudut polkemaan ja käyttämään sun omaa energiaa. Se lähinnä auttaa liikkeelle lähdössä sekä vähentää vain pienen osan polkuvoimasta. Sä teet kaiken lopun itse, moni kuntopyöräilijä käyttää just sähköpyöriä.

Ei se ole mikään mopo :D

22.05.2024 21:37:07
#622416 [+-] Piilota Suosittele

>>622189
Se lähinnä auttaa liikkeelle lähdössä sekä vähentää vain pienen osan polkuvoimasta.

Tässä sä olet aivan vitun väärässä. Osa niistä kantaa sut ihan erikseen, mutta siis suurin osa vaatii että heiluttelet vapaasti sun jalkoja joka vituttaa vaan ja siinä se. 2 sähköpyörää on ja yks skuutti, mutta olen kokeillut useampia, sama vika.

Jos edes vähän joutuisit lihasta käyttämään ja tasaisella ei yhtään, niin asentaisin tohon omaani sohvan perseen takia. Nyt en ole edes kävelylenkkeilykunnossa.

22.05.2024 21:40:22
#622419 [+-] Piilota Suosittele

>>622194
En käyttänyt koskaan kypärää kun pyöräilin vielä 2022 ja pidän pyöräilystä. Se on vaan ihan vitun tyhmää olla käyttämättä but you know me..

[ 23 viestiä | ]