Lack toes in toddler ants Lack toes in toddler ants
melkeen meni kuppi nurin melkeen meni kuppi nurin
On monta asiaa jotka tulisi pyyhkiä pois On monta asiaa jotka tulisi pyyhkiä pois
karkki vai kepponen karkki vai kepponen
haaremin ruusu haaremin ruusu
Pari sekuntia onnettomuuden jälkeen Pari sekuntia onnettomuuden jälkeen
firman koulutus loma firman koulutus loma
redtube suomennoksia redtube suomennoksia
Karjamarkkinat Karjamarkkinat
hyväähuomenta hyväähuomenta
hieno tatuointi hieno tatuointi
aliens xeni aliens xeni
Läskeilläkkö vai ei läskeillä? Läskeilläkkö vai ei läskeillä?
"Fuck off, Gibbon!" "Fuck off, Gibbon!"
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Anoppi tulossa kylään? Anoppi tulossa kylään?
Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle) Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle)
luolastolaiset dataajat luolastolaiset dataajat
Oi juma.... Oi juma....
putken testeusta putken testeusta
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
tömmöstä tömmöstä
Ostetaan Ostetaan
siinä kymppitonni, ala imeä siinä kymppitonni, ala imeä
 655 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.88 MB, 6 tiedostoa, 06.06.2024 19:19:54
[ + 3 - | ]

Tuttuja

[70953] [tiedosto_1.jpg] [0.22 MB] [1170x1342] [] []
tiedosto_1.jpg
[70952] [tiedosto_2.mp4] [2.57 MB] [356x640] [99.99s] [] []
[70951] [tiedosto_3.png] [0.19 MB] [524x540] [] []
tiedosto_3.png
[70950] [tiedosto_4.mp4] [3.2 MB] [640x360] [111.11s] [] []
[70949] [tiedosto_5.mp4] [0.61 MB] [480x480] [16.42s] [] []
[70948] [tiedosto_6.jpg] [0.1 MB] [530x680] [] []
tiedosto_6.jpg

politiikka

(102)  · 

runkkaus

(76)  · 

islam

(207)
06.06.2024 19:56:48
#625143 [+2] Piilota Suosittele

Niin, +20-vuotta on suosittu mt-puolella "kotihoitoa", avohoitoa ym lähes valvomattomia potilaan lääkitys hoitoja joissa kaikki hoitovastuu on luotettu potilaan itsensä käsiin ja kun potilas lopettaa tai unohtaa lääkityksensä se taas näkyy jokapuolella yleisillä paikoilla.

Sitten nämä pumpulissa ilman mainittavia vastoinkäymisiä elämässä +15-vuotiaiksi kasvaneet kehittävät masennuksen tai kokevat maailmanlopun kun kahvilan lattessa on tavallista maitoa, tai kun heidän suosikki juomansa on loppu lähikioskista, tai kun joku sanoo heille "Ei".

Sitten nämä tahallaan "Väärin ymmärtäjät" jotka ovat huonojen fingerpori vitsien loputon lähde ja vastapuolella somessa esiintyvät idiootit jotka eivät ymmärrä lukemaansa, mutta taatusti tulevat kommentoimaan ja haukkumaan kaikkia muita kommentoijia.

08.06.2024 08:58:25 | 09:01:52
#625503 [+-] Piilota Suosittele

>>625259
Ei, koska Hapsi on pilannu pikkukivan meiltä kaikilta tekemällä sitä liian julkisesti. Sitäpaitti kumpi on perverssimpi? Se joka vispaa antaumuksella puiston penkillä vai se joka kuvaa sitä sälekaihtimien välistä?

@hapsi_ ... kato toi mutiainen tumputtamassa - häähhähä! Näyttääkö tutulta?

[ 3 viestiä | ]