ennen pelattiin kolffiakin oikein ennen pelattiin kolffiakin oikein
Muh'tallika Muh'tallika
äitee22 tekemää ruokaa äitee22 tekemää ruokaa
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna
Helikopterimies Helikopterimies
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
kissat kissat
Epäsuosittu mielipide Epäsuosittu mielipide
vettä vettä
Herää poikani! Herää poikani!
Lörrr :Dd Lörrr :Dd
Bandito Bandito
nailed it nailed it
Vako Vako
Neuvostoharppu Neuvostoharppu
Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947 Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947
Piilokuvia (ratkaisut, spoilers) Piilokuvia (ratkaisut, spoilers)
talousnero22 talousnero22
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vielä turhempi laatikko Vielä turhempi laatikko
Suvakki Suvakki
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
janottaako? janottaako?
 769 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto, 27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]