tylsää tuhmien poikien kopissa tylsää tuhmien poikien kopissa
hyvää ystävänpäivää hyvää ystävänpäivää
0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle 0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle
Kuinka hommata psykoosi 101 Kuinka hommata psykoosi 101
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
Tilannekuvaa Hapsen kotoa Tilannekuvaa Hapsen kotoa
False Positive - Newton's Apple False Positive - Newton's Apple
vaavi vaavi
Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa
uliuliuli uliuliuli
Niin saatana Niin saatana
Hmm Hmm
Pllörssihisihi Pllörssihisihi
Vitun IT-vastaavat Vitun IT-vastaavat
Et pääse minusta näin vähällä Et pääse minusta näin vähällä
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Sushirullan nussimisohjeet Sushirullan nussimisohjeet
Meidät nähdään! Meidät nähdään!
aku setä ja arpajaiset aku setä ja arpajaiset
Rakkaus on ikuinen Rakkaus on ikuinen
Samppakaljat rinnoille Samppakaljat rinnoille
"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3 "Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3
Fact check skillz Fact check skillz
Katalaa banettelua >:3 Katalaa banettelua >:3
 624 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 10.07.2024 17:55:01
[ + 3 | ]

Ihana grilli

[71726] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

grilli

(68)
10.07.2024 19:21:41 | 19:21:58
#633558 [+-] Piilota Suosittele

Porsaanfilettä ja nakkeja oli hetki sitten grillissä. Tulivat jo syödyksikin.

Alkukesästä tuli hommattua Weberin kaasugrilli ja aiempi sai noin 10 vuoden jälkeen siirtyä metalliromuksi.

Edellisen Citymarket-Grillin ja Weberin suurimmat erot ovat, että Weber lämpiää todella nopeasti, ruoka valmistuu sillä nopeammin ja sen saa tarvittaessa paljon kuumemmaksi. Lisäksi sen päälle laittaminen on paljon kätevämpää, kun ei tarvitse naksupaukutella Piezo-sytyttimellä niin että kaikki 100 metrin säteellä tietävät, että grilliä paukutellaan päälle (tai vaihtoehtoisesti sytkällä sytyttää sitä ja poistaa käsikarvoja samalla).

Toki edelleen pohdituttaa, olisiko Napoleon ollut huonompi vai parempi...

[ 6 viestiä | ]