Kartta Kartta
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Trial and error Trial and error
Kerjäläisestä kerrankin hyötyä Kerjäläisestä kerrankin hyötyä
vitun lit däbbi fam vitun lit däbbi fam
ryyps ryyps
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
Tissit Tissit
Reseptiikkaa viikonlopuksi Reseptiikkaa viikonlopuksi
Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946 Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946
Nyyaaaargh! Nyyaaaargh!
Hyi saatana Hyi saatana
TITE TITE
Näääääälkä Näääääälkä
Profeetta Kale Profeetta Kale
"Taas tämmöinen? Ettekö jo oppineet viime kerrasta?!" "Taas tämmöinen? Ettekö jo oppineet viime kerrasta?!"
Olvi on hyvää Olvi on hyvää
ebin :DDD ebin :DDD
Hyrrä Hyrrä
Siinäpä valitset Siinäpä valitset
Arvaamaton kunnallis-ansa Arvaamaton kunnallis-ansa
Haleja Haleja
Nykyajan autot menee pirstaleiksi Nykyajan autot menee pirstaleiksi
 682 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.57 MB, 3 tiedostoa, 09.09.2024 20:28:07
[ + 1 | ]

Master Chef illallinen

[73174] [saf01.jpg] [0.58 MB] [2519x1210] [] []
saf01.jpg
[73173] [saf02.jpg] [0.93 MB] [2560x1440] [] []
saf02.jpg
[73172] [saf03.jpg] [0.05 MB] [463x516] [] []
saf03.jpg

kulttuuri

(32)  · 

kulinääri

 · 

micheli

 · 

4 tähteä

 · 

huippukokki

(7)  · 

matoruoka

09.09.2024 20:59:07
#646442 [+-] Piilota Suosittele

>>646441
Oli, ei tullu ihan sellasta mitä ajattelin, mutta hyvää mättöä. Tavoite oli tehdä muutenkin iso kattila safkaa jota voi taas pakata eväsrasioihin töihin.

09.09.2024 23:05:07
#646477 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen aineslista, mutta varmaan ihan hyvää. Miten se tulikin nälkä taas. Vastahan mää eilen söin.

10.09.2024 17:18:13 | 17:19:46
#646551 [+-] Piilota Suosittele

>>646533
450g kanaa?

Ja ota huomioon ettei toi ole ainoa ruoka. Mä otan tota töihin, kylkeen viipaloin tomaattia ja kurkkua sekä saatan ehkä leivän kaveriks ottaa jos raskas päivä töissä. Ei tota siis vedetä pelkästään lautasellista

Mut on siinä pastaa joo, sitä en kiellä

[ 7 viestiä | ]