halusi kolikkonsa takaisin :D halusi kolikkonsa takaisin :D
Transformers pääsiäismuna Transformers pääsiäismuna
animejäbä voitti animejäbä voitti
valeasu valeasu
Saatana kiusaa Jeesusta Saatana kiusaa Jeesusta
RIP Paavi RIP Paavi
jos vetää nopeet niin selvii aamuks jos vetää nopeet niin selvii aamuks
oli huono kuormansidonta oli huono kuormansidonta
mitäs ääniä mitäs ääniä
vahingossa lipsahti vahingossa lipsahti
Granit Granit
Kohtasi suden pelkkä pyyhe päällä Kohtasi suden pelkkä pyyhe päällä
Verkossa Verkossa
Granit Granit
mikset taho mikset taho
en hymyile koskaan en hymyile koskaan
Anna mulle piiskaa Anna mulle piiskaa
Siivouspäivä Siivouspäivä
eräänlainen mestarikokki eräänlainen mestarikokki
Pikkelssille ei vittuilla Pikkelssille ei vittuilla
Uusi pc Uusi pc
eeva vitun huora :D eeva vitun huora :D
Sanna Sanna
Spandex Spandex
 602 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.63 MB, 3 tiedostoa, 22.11.2024 04:33:03
[ + 4 | ]

Silloin joskus

[74992] [tiedosto_1.mp4] [3.41 MB] [718x1280] [24.10s] [] []
[74991] [tiedosto_2.mp4] [6.61 MB] [720x1280] [14.43s] [] []
[74990] [tiedosto_3.mp4] [4.61 MB] [718x1280] [30.09s] [] []

nostalgia

(24)
22.11.2024 06:40:40
#661200 [+-] Piilota Suosittele

Muistui karu totuus, miksei tuolloin edes aikuisista ei ollut paljoa läskejä, lapsista puhumattakaan.

Tuolloin ei lojuttu edes lauantaina tai sunnuntaina kotona, vaan käveltiin, pyöräiltiin jne joka paikkaan, itsellä oli ylä-asteelle yli 6km suunta, mutta kävellen tai fillarilla joka koulupäivä edes - takas.

Nuorisotalolle, kirjastolle, koris, sählykentälle 4-5km, uimarannalle, keskustaan 9km, kävellen tai fillarilla joka paikkaan.

22.11.2024 11:18:49
#661213 [+-] Piilota Suosittele

>>661200
Tämän takia sulla (ja mulla) on pohjakunto ja lihaksistoa eli olemme 50 läskeinäkin paremmassa kunnossa kuin normi teini tänä päivänä.

Ysäri oli oman elämäni parasta aikaa. Monille se ei ollut, mutta mule oli. Johtuko siitä, että olin vielä nuori ja vaila vastuuta, tuskin. Silloin elämä vaan oli niin erinlaista ja jotenkin rennonpaa. Silloin oli tulevaisuus vaikka ajat oli heikkoja.

22.11.2024 11:23:54
#661214 [+-] Piilota Suosittele

Joo tää et jokapaikkaan mentiin juosten tai fillarilla. Ensin mentiin kouluun kävellen ja säästettiin äitin antamat bussirahat karkkiin. Koulusta tullessa käytiin kotona ja lähettiin pelaa jääkiekkoo tai lasketteleen mäkeä. Kesäsin kun oli lomaa nii aamulla mentii fillarilla jalkapallotreeneihin, siitä uimaan ja illalla pelaa jotain omalle kentälle. Näytin muksuna muutenkin ihan neekeriltä kun olin aina ulkona, satoi tai paistoi.

[ 6 viestiä | ]