paintkalenteri6 paintkalenteri6
Suu auki Suu auki
Puutarhanhoitoa Puutarhanhoitoa
Arkistoista Arkistoista
en pysty liikkumaan :3 en pysty liikkumaan :3
Tsekkaa tassuni :3 Tsekkaa tassuni :3
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
asians asians
Metrossa tapahtuu Metrossa tapahtuu
much bright much bright
Harlem shake Harlem shake
kaljapäissään tuli leivottua kaljapäissään tuli leivottua
suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista
Ratkaistaan kaikki yhdessä :) Ratkaistaan kaikki yhdessä :)
Se oikeasti historian paras saavutus Se oikeasti historian paras saavutus
Kirveen heilutusta Kirveen heilutusta
Voi tätä ilon päivää! Voi tätä ilon päivää!
Noinkin voi käydä Noinkin voi käydä
Ostin Wishistä mopon halvalla Ostin Wishistä mopon halvalla
Dog Breed Deformities Dog Breed Deformities
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Aatu-setä tykkää Aatu-setä tykkää
Nauttii Nauttii
 517 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]