Jänes Jänes
Paras lahja ikinä Paras lahja ikinä
:D :D
Erinlainen Titanic Erinlainen Titanic
Iso käsi Iso käsi
Dimmu Borgir vetää täysillä Dimmu Borgir vetää täysillä
turps turps
Paukku ties sen jo aikoinaan Paukku ties sen jo aikoinaan
RAWRRRRRRR RAWRRRRRRR
Only Epstein things Only Epstein things
down syndrome down syndrome
Nunnukat Nunnukat
hattu iinekselle hattu iinekselle
Nälkä se on dimmullaki Nälkä se on dimmullaki
Poronnussijan kelkka Poronnussijan kelkka
Teronaattori Teronaattori
Hakkaraista vituttaa Hakkaraista vituttaa
Uutisia Uutisia
ihana nainen ihana nainen
Joku ähly Joku ähly
Paska päivä Paska päivä
Setä Ruckus Setä Ruckus
pikkukissojen koulu :3 pikkukissojen koulu :3
Ettei vaan unohtus Ettei vaan unohtus
 516 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]