Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Ei oo kissatkaan niinkuin ennen! Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!
commodore commodore
mikki hiiri mikki hiiri
Synnitön heittää ensimmäisen kiven Synnitön heittää ensimmäisen kiven
Rahan tuhlausta Rahan tuhlausta
Slayjer saatana Slayjer saatana
Etelän kostajat Etelän kostajat
Koiran elämää Koiran elämää
My doink fell off! My doink fell off!
Tämä tapahtui Tämä tapahtui
Hmh Hmh
̱̰̥͙̦̥͖̬̹̲͙̳͚̗̟̖͠Z̴̸̴̧̗̙̞̳̳͇̫̙͍̰͖̫͍͔̣͖͈͖̀A̶̸͞҉̣̭͕̟̖̻̱ͅL̀҉̪̰̝̗͉̰͡ ̱̰̥͙̦̥͖̬̹̲͙̳͚̗̟̖͠Z̴̸̴̧̗̙̞̳̳͇̫̙͍̰͖̫͍͔̣͖͈͖̀A̶̸͞҉̣̭͕̟̖̻̱ͅL̀҉̪̰̝̗͉̰͡
Väiski ottaa väkisin Väiski ottaa väkisin
Montaako olet pelannut? Montaako olet pelannut?
uuuhh Scully uuuhh Scully
maanjäristys maanjäristys
Näin se alkoi Näin se alkoi
Kisulaulu Kisulaulu
Doomguy irl Doomguy irl
Hieman erilainen Teräsmies Hieman erilainen Teräsmies
tosijaan nokkelaa tosijaan nokkelaa
Slayjer Slayjer
Ohi meni Ohi meni
 518 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]