Lomakuvia Lomakuvia
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
vessapaperi on loppu vessapaperi on loppu
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Tämä on tärkeää :3 Tämä on tärkeää :3
Uudenkylän asevarikon räjähdys Uudenkylän asevarikon räjähdys
toimii se noinkin :3 toimii se noinkin :3
huora ja koira huora ja koira
paska ankka2 paska ankka2
Tabu - Viisikko tekee löydön Tabu - Viisikko tekee löydön
UUH MAMA GIVE ME MILK UUH MAMA GIVE ME MILK
blöö :3~ blöö :3~
mitä koriin tulee :3 mitä koriin tulee :3
Hessu mokoma Hessu mokoma
vanessa 2 vanessa 2
vihapuhe vihapuhe
Älä koske, narttu! Älä koske, narttu!
Ei sitten Ei sitten
vetoomus vetoomus
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Eri suunta Eri suunta
kaverukset :3 kaverukset :3
Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen) Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen)
Proidi vittu😂 Proidi vittu😂
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]