Korvakorut Korvakorut
youtubehaasteet tiivistettynä youtubehaasteet tiivistettynä
:D sisu mainos :D :D sisu mainos :D
hyvää huomenta hyvää huomenta
kisse :3 kisse :3
Hiustenkuivaaja :3 Hiustenkuivaaja :3
Dat tail :3 Dat tail :3
Friendzone Friendzone
Kun vaihdat äijien kans öljyt autoos Kun vaihdat äijien kans öljyt autoos
älä unelmoi elämää elä unelmaa älä unelmoi elämää elä unelmaa
Huono päivä Huono päivä
Isso uni tulle kakille Isso uni tulle kakille
Kertoo käyttäjäkunnasta enemmän kuin yksikään tutkimus. Kertoo käyttäjäkunnasta enemmän kuin yksikään tutkimus.
Melkein menin halpaan, kun tilasin uuden puhelimen. Roskapostia! Melkein menin halpaan, kun tilasin uuden puhelimen. Roskapostia!
Ye olde GLOM Ye olde GLOM
shrek shrek
Onkos täällä tuhmia areiolaisia? Onkos täällä tuhmia areiolaisia?
Sähköä ilmassa Sähköä ilmassa
teemukisse teemukisse
Tiukkaa tekee, mutta tehköön Tiukkaa tekee, mutta tehköön
Lentävä börh Lentävä börh
Kyllä mahdun tähän :3 Kyllä mahdun tähän :3
"Jokaisessa paketissa yllätys sisällä!" "Jokaisessa paketissa yllätys sisällä!"
kinuskii kinuskii
 742 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.28 MB, 3 tiedostoa, 12.02.2025 02:57:04
[ + 0 | ]

Eväsleivät

[77944] [20250212_015149.jpg] [2.08 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015149.jpg
[77943] [20250212_015431.jpg] [2.05 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015431.jpg
[77942] [20250212_015548.jpg] [2.16 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015548.jpg

leipä

(65)  · 

makkra

 · 

paistettu

(6)  · 

vihreät uuniin

(9)
12.02.2025 16:33:25
#680030 [+-] Piilota Suosittele

Jos laitat makkaraa ni leikkaa se pituussuunnassa soiroiks. Pysyy paremmin leivän sisällä. Nyt toi näyttää aika haasteelta syödä ette sulta yks nakkimakkara putoo haukun jälkeen pois. Mut kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

12.02.2025 17:30:07
#680040 [+-] Piilota Suosittele

>>680030
kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

Riippuu työpäivästä. On sitä pärjätty 12 oluellakin (+8 olutta ja pohjat ennen töpäivää yöllä), mutta vain koska yleensä ryypätessä ei voi syödä.

Syönti vain iltapäivisin/iltaisin/nukkumaanmennessä ja silloin paljon, niin on pärjätty vuosia (muttei pärjätä enää).

13.02.2025 04:35:33
#680123 [+-] Piilota Suosittele

>>680093
Tumpin maksahan se siinä on. On sen verran punerrusta ja paisumusta, että ei sitä voi miksikään muuksi enää erehtyä kuvittelemaan. Aijai, mutta kyllä niitä onneksi saadaan tsairaaloista uusiakin tätä nykyä. Heehehe.

[ 7 viestiä | ]