Niin hyvää kurkkua Niin hyvää kurkkua
elämä on roolipeli elämä on roolipeli
hyvä päivä hyvä päivä
Big fat lesbian Big fat lesbian
hyvä ruoka, parempi miei hyvä ruoka, parempi miei
herkkudish herkkudish
matkakass matkakass
kuumaa kahvia kuumaa kahvia
Onko toi kyrpä vai peräsuoli ? Onko toi kyrpä vai peräsuoli ?
Eiks tää oo hyvä? Eiks tää oo hyvä?
Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ? Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ?
tässä on viileä tässä on viileä
nopeuttaa asiointia nopeuttaa asiointia
juustoa juustoa
edullista edullista
Milffi Milffi
ruokasäkki auki ruokasäkki auki
tulin vain lounaalle tulin vain lounaalle
solarium solarium
matkakompostori matkakompostori
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
hyvä diili hyvä diili
helvetin hauska huvipuisto helvetin hauska huvipuisto
 680 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 12.02.2025 17:18:09
[ + 2 | ]

Varoitus! Tuote on lihaa!

[77948] [0.jpg] [0.29 MB] [1920x1080] [] []
0.jpg

varoitus

(26)  · 

varoitustarra

 · 

merkintä

 · 

syöpä

(42)  · 

viherpiipertäjät

 · 

meetwursti

12.02.2025 17:29:55
#680039 [+3] Piilota Suosittele

Vihreän rauhan terroristit asialla taas, kukahan taas pommittaisi "sateenkaari soturin" pohjaan jotta viher-rauha vähän asettuisi.

12.02.2025 17:58:49
#680045 [+-] Piilota Suosittele

Pitäisi kasviksiin sitten laittaa että tuote sisältää kaikenlaisia myrkkyjä mitä irtoaa maaperästä ja joilla tapetaan tuholaisia

13.02.2025 04:20:28
#680120 [+2] Piilota Suosittele

Greenpeace pitäis luokitella terroristijärjestöksi. Jokainen yhytetty jäsen saa Nokian kumitehtaan pamppua niin kauan, että loppuu ne rikostentekohalut miinus viiteenkymmeneen.

13.02.2025 20:07:33
#680245 [+2] Piilota Suosittele

>>680120
Greenpeace pitäis luokitella terroristijärjestöksi

Venäjällä ollaan tällaisissa perusasioissa paljon pidemmällä, vaikka muuten ovat sitten juuri ja juuri sellaisia ketkä nämä perusasiat ymmärtävät.

>>680198
Minen oo syönynnä mitään tänään, vain lonkero laittia ja proteiinijauhetta, mutta taidankin syödä muutaman lihapullan LEIVÄN kanssa nyt >=)

...koska ei ole pelkkää lihaa, kalaa tai kanaa 😭

14.02.2025 01:06:13
#680329 [+1] Piilota Suosittele

Tuossa olis vastavedon paikka jättää hyllyyn, koska tuotteeseen on selvästi
kajottu. Kauppiaan tappioksi jättäminen alkaa nopeasti kiinnostamaan, että
ketkä niitä siellä liimaa paketteihin.

[ 12 viestiä | ]