Editoi kännykällä Editoi kännykällä
Ilmeisesti Ilmeisesti
Vänkäri Vänkäri
Popeda hyväksyi diversiteetin Popeda hyväksyi diversiteetin
Painoi puuta Painoi puuta
orgasminaattori orgasminaattori
salainen viinakellari salainen viinakellari
Habdin tarina Habdin tarina
diy ukulele part 2 diy ukulele part 2
Anime Anime
kjehkjehkjeh :D kjehkjehkjeh :D
Aw yissss Aw yissss
Kastikemies Kastikemies
nope nope
Näin on. Näin on.
Mitä luet :3 Mitä luet :3
Saksalaista teknologiaa Saksalaista teknologiaa
Sijaisemo Sijaisemo
Ensiapu Ensiapu
Surkea ruoka-automaatti >:3 Surkea ruoka-automaatti >:3
EHHHEHHEHE REPSIS KOPSIS :))) EHHHEHHEHE REPSIS KOPSIS :)))
Käärme ja Pekoni Käärme ja Pekoni
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
kiitos kiitos
 538 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:38:51
[ + 3 | ]

hamstraajat

[78203] [hamstraajat.png] [0.94 MB] [947x766] [] []
hamstraajat.png

hamstraus

(5)  · 

nalle puh

(38)  · 

ihmiset

(18)  · 

typeryys

 · 

lakko

(15)
19.02.2025 20:54:02
#681528 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan monelta löytyy viellä paskapaperia vuodelta 20.
Kyllä siinä on oikeasti kauppiaita naurattanut, kun tollot on hamstrannu
sontapaperia kuin maailmanlopun edellä...

19.02.2025 22:28:59
#681575 [+-] Piilota Suosittele

Jos jollakin on vielä jäljellä vuodelta 2020 paskispaprua, niin on säästänyt pikkuisen rahaa.
Vuonna 2020, 32 rullan embo paketti cittarissa 9,90€ = n.0,31€ / rulla, nyt sama paketti 16,95 = n.0,53€ / rulla.
Halvinta paskapaperia on joku turkista tai unkarista tuotu n.0,36€ / rulla maksava oops / coop jne halpamerkki, siis jumalauta suomessa halvin wc paperi on tuonti kamaa...

20.02.2025 01:40:19
#681624 [+1] Piilota Suosittele

>>681528 Taloyhtiön varastossa oli jollain koppi täynnä vessapaperia noihin aikoihin ja siellä niitä on vieläkin pakkaus tai pari. Eli kyllä. Näitä tapauksia todella löytyy.

20.02.2025 05:41:33
#681670 [+-] Piilota Suosittele

>>681638
Sori.
En ole treffi kamusi vaikka sellaisesta haaveilenkin, olen rapu e-suomesta, kiitos ihan hyvin menee kun miettii että tämä ja huominen niin on viikonloppu.

[ 8 viestiä | ]