Niin maukaksea jalkea... Niin maukaksea jalkea...
Saunailta Saunailta
Turku on suomen persereikä Turku on suomen persereikä
Parkkour sami Parkkour sami
Lapin neito juhannus uinnilla Lapin neito juhannus uinnilla
Ei jaksa keksiä otsikoita 59 Ei jaksa keksiä otsikoita 59
filateliaa filateliaa
luolaston käyttäjien pakastin altaat. luolaston käyttäjien pakastin altaat.
-1000 -1000
Vitun jäyden Vitun jäyden
Ketä? Ketä?
Yain't Yain't
luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2. luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2.
haluan vain koskea :3 haluan vain koskea :3
Proud 3evill Proud 3evill
Ilmais... halpaa karkkia Ilmais... halpaa karkkia
Panttilainaamosta pyörii uusinnat Panttilainaamosta pyörii uusinnat
"Eins zwei..." "Eins zwei..."
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Eläimet on kivoja Eläimet on kivoja
Viihdeteknologian tulevaisuus Viihdeteknologian tulevaisuus
The Jester - A Horror Short in One Delectable Act The Jester - A Horror Short in One Delectable Act
meemi porno pois meemi porno pois
Vitun idiootti Vitun idiootti
 541 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.11 MB, 1 tiedosto, 09.07.2025 19:55:18
[ + 1 | ]

Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko

[81718] [tiedosto.png] [36.11 MB] [4541x7662] [] []
tiedosto.png

09.07.2025 20:17:06
#706035 [+1] Piilota Suosittele

Ei se nyt ihan perseellee menny ku ekaa kertaa teki.
Pitää kyllä hommata rältsäkkä, porakoneen teräsharja hommelilla ruopi tota nii tuli naarmuja mitä en paklannu ku aattelin että kyllä maali sen peittää, no ei peittäny.
Mut parin vuoden sisään ton saa varmaa tehä uudestaan, ei noi pysy hyvänä jos siä on ruostetta vaikka käyttäs mitä loitsuja tai ruosteenestoa.

09.07.2025 22:37:42
#706075 [+-] Piilota Suosittele

>>706054
Enää 4 ovea, listat ja kuskin puolen etulokari, kiristää pantaa. Repsikan etulokari oli nii paskana että tilasin uuden mut sekin pitää maalata. Ei ollu muuten edes kallis, uutena noin 80e ruotsista.
Se rälläkkä pitäs olla, vittu keimon tukirahat on nyt jo miltei loppu ku pärähtäny nikkarointiin.
Jeesus auta, nauraa...

[ 6 viestiä | ]