Ainoa hyvä Volvo joka on rakennettu oli Vulva Amazon. Siihen laitettiin jo tehtaalla Xena maalaukset. Valitettavasti sekään ei ollut täydellinen ku piti erikseen asentaa käsijarru paristakin syystä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
heimosenkeimon volvo
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Volvo
Suomi
Asioin kelassa
Volvo kiertää
Pesuhetki
oikotie
Volvo 940
Viikinkien jälkeläisiä
gandalf keskity olennaiseen
volvo xperience
volvohuolto
Isäni on peräpohjolasta
volvon palvonta
Sotauutisointi
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
volvostus
Tuli siitä ihan hyvä rotan tekeleeksi
Volvo BM
volvo
tuunattu mese
Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko