Perjantai :) Perjantai :)
Suurin osa suomalaisista on järkeviä Suurin osa suomalaisista on järkeviä
Persu Persu
setäkatu setäkatu
Mikki ja ratkaisun pulma Mikki ja ratkaisun pulma
Kass Paksu Kass Paksu
Dimmu 🤣 Dimmu 🤣
german german
Kuinka olla rokkitähti Kuinka olla rokkitähti
Ota minut, Jasse-setä Ota minut, Jasse-setä
Natsit tulloo ja helemat paukkoo Natsit tulloo ja helemat paukkoo
sanna sanna
piisamit piisamit
Liikenneraivo Liikenneraivo
Ei ollut rasismia koska asian Ei ollut rasismia koska asian
Arttu kertoo sähköautoilusta Arttu kertoo sähköautoilusta
infinity energy infinity energy
Oldies but goldies Oldies but goldies
Se on ku ei kerrasta opi Se on ku ei kerrasta opi
greeber greeber
Iltapala Iltapala
Perjantai Perjantai
Päivittäinen lukkilanka 2 Päivittäinen lukkilanka 2
moi t: martti moi t: martti
 521 näyttökertaa, 17 viestiä, 5.7 MB, 1 tiedosto, 30.07.2025 17:40:50
[ + 1 | ]

V69 ravit käynnissä!


strutsi

(7)  · 

kilparata

 · 

vermo

 · 

urheilu

(24)  · 

wtf

(135)  · 

kuopion ravit

31.07.2025 00:13:33
#709258 [+1] Piilota Suosittele

>>709246
No tokkiinsa ja niillä on ihan helevetin voimakkaat jalat. Ilmeisesti ovat kuitenki vähän rauhallisempia ku kasuaarit. Niiden bravuurina on kait yks kaks hypätä kohti ja kynsillä viiltää pötsi auki rintalastasta munaskuihin saakka.

02.08.2025 03:57:21
#709648 [+-] Piilota Suosittele

>>709633
Koko saatanan Australia pitäis nukettaa ku siellä ei oo mitään mitä ihmiskunta jäis kaipaamaan. Ja varmuuden vuoksi vielä merialueet rannikolta 1 000 kilsan säteellä kans lasiksi.

02.08.2025 23:20:31
#709838 [+-] Piilota Suosittele

>>709648
Ihmiset siellä ovat valkoihoisia pääosin. Rikollisten perillisiä, ja siksi siellä on niin rankka laki, määräykset ja maahanmuuttopolitiikka.

03.08.2025 00:56:21
#709871 [+-] Piilota Suosittele

>>709838
Siinä taas yks hyvä syy hävittää koko helevetin esikartano. Tai no sen verran rajotan, että antaa Uuden-Seelannin olla rauhassa ku Xena asuu siellä.

[ 17 viestiä | ]