Pian on äitienpäivä Pian on äitienpäivä
En ole vieläkään tyytyväinen En ole vieläkään tyytyväinen
heh heh
Tärähti Tärähti
Kataloogi Kataloogi
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Paavi ei halua Paavi ei halua
Pääsiäispupu Pääsiäispupu
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3 Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3
Karoliinan kosto Karoliinan kosto
Tarvikkeet arkeen Tarvikkeet arkeen
Osti lisäaikaa Osti lisäaikaa
Vanhanen Vanhanen
Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja
Moonman - Sweet Dreams Moonman - Sweet Dreams
Aamufilosofiaa Aamufilosofiaa
matikkanero22 matikkanero22
shrek pelastaa lapset auschwitziltä shrek pelastaa lapset auschwitziltä
Elämän suurimmat esteet Elämän suurimmat esteet
Kowalski, selittäkää! Kowalski, selittäkää!
plurrurrrurrrur :> plurrurrrurrrur :>
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
 576 näyttökertaa, 26 viestiä, 47.18 MB, 1 tiedosto, 02.08.2025 10:39:55
[ + 3 | ]

Ongelmia mäkkärissä

[82096] [tiedosto.mp4] [47.18 MB] [1920x1080] [153.73s] [] []

mcdonalds

(29)  · 

mäkkäri

(22)  · 

mitä vittua

(17)  · 

wtf

(135)  · 

taide

(88)  · 

sairasta

(22)  · 

ai-paskaa

(5)  · 

animoitu eikä ai toope

02.08.2025 23:15:32
#709835 [+1] Piilota Suosittele

>>709805
>>709810
Me yllätetään sut Nakun kans sieltä Mäkkärin vessasta. Varmistetaan, että se oot nää kurkkaamalla glory holesta ja Naku on valmiina oven ulkopuolella ku mää rupeen piereskeleen reijän kautta sun puolelles. Ku kiihdyksissäs housujen etumus pullottaen oot hyökkäämässä mun kopin puolelle niin Naku nappaa susta varman, mutta hellän, otteen ja hapettaa sut. Sitte me roudataan sut Kärkkäiseltä lainatulla peräkärryllä mun kellariin ja koko matka hoilataan gastronomi kannibaalia - päättymättömällä kasetilla!

02.08.2025 23:25:27
#709841 [+2] Piilota Suosittele

>>709834
Se on muualla asuvalle suunnaton herja väittää oululaiseksi. Vähän ku sanois tamperelaista turkulaiseks. Sehän siis valaa betonia tuolla naapuripitäjässä ellei pomo vittuillessaan välillä lähetä sitä tänne tulevaan kulttuuripääkaupunkiin.

02.08.2025 23:31:30
#709844 [+-] Piilota Suosittele

>>709839
Just näi!



Ja saa @hapsi_ tulla mukaan kans, kuhan pysyy vähän syrjemmällä sitten ku se on vaan semmonen pieni kissanpentu joka ei oo koskaan nähny semmosta naimista, että mistäköhän siinä mahtaa olla kyse.

17.03.2026 19:31:32
#743454 [+-] Piilota Suosittele

>>743450
Tää pitäis katsoa jossain amsterdamin lomalla hirvees hiivas ja kirjoittaa lapulle ylös analyysi mitä ymmärsit tästä. Sit aamulla ku pää on selvenny kattois että mitä vittua sä mies oot selittäny ? :D

[ 26 viestiä | ]