Korjausterapiaa Korjausterapiaa
Hyvät bileet Hyvät bileet
sujahti sujahti
Rainerit Rainerit
Nyt! Nyt!
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
Ylen journalismi Ylen journalismi
korso in only korso in only
Whee Whee
Suihkulähde Suihkulähde
Neliö Neliö
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
Ihana nainen Ihana nainen
njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam
Ei toimisi suomessa Ei toimisi suomessa
"Ackchyually" "Ackchyually"
jahtaa lintuja :> jahtaa lintuja :>
Hermo tykkää :D Hermo tykkää :D
Täällä sattuu vahinkoja Täällä sattuu vahinkoja
eläimet eläimet
Rahalle vastinetta Rahalle vastinetta
dr phil sarja kuva 2 dr phil sarja kuva 2
Pupu Pupu
Thug Thug
 374 näyttökertaa, 15 viestiä, 12.28 MB, 2 tiedostoa, 27.03.2026 20:56:20
[ + 2 | ]

Nakuankan asennukset & ryzenin

[87011] [766.mp4] [8.21 MB] [576x1024] [44.23s] [] []
[87010] [767.mp4] [4.07 MB] [576x1024] [36.77s] [] []

pc

(18)  · 

atk

(34)
29.03.2026 03:09:34
#745591 [+-] Piilota Suosittele

>>745587 Näillä pcraudan, dieselin ja a-tarvikkeen hinnoilla ?
Valitettavasti pc on nyt se, joka joutuu kärsimään viellä hyvän tovin ennenkuin päivitys
tulee väkisin eteen. Linuksilla jatketaan sitten vaikka väkisin työntämistä ylämäkeen,
kun wintoosa kymppi lakkaa päivittämästä.

29.03.2026 17:43:08
#745669 [+-] Piilota Suosittele

>>745591
Suosittelen ainakin vilkasemaan Windows 10 IOT LTSC:tä. Tietoturvapäivitykset vuoteen 2032 asti ja iso osa esiasennetusta paskasta loistaa poissaolollaan. Muutaman perusjutun joutuu asentamaan ite manuaalisesti.

Ei tietenkää lopullinen ratkasu, mutta saa pari vuotta lisää armonaikaa jos vaikka siinä välissä saisivat Linuxistakin käyttökelposen.

29.03.2026 20:19:45
#745703 [+-] Piilota Suosittele

>>745672

Monasti ku tulee joku ongelma vastaan, googlettamalla löytyy kyllä oikeen kuulonen loitu, muttei korjaa ongelmaa vaikka menis ilman mitään virheilmotuksia läpi. Siinä vaiheessa sitten alkaa keinot loppua, kun kaikki muutkin hakutulokset tarjoo samaa ratkasua.

Osa peleistä ei näytä suostuvan hyödyntämää erillistä näyttistä (sekä AMD että Nvidia) vaan itsepintasesti ajellaan emon integroidulla.

Javapohjaset jutut on ollu pään hakkaamista seinään.

Yhen asennuksen sain AMD:n näyttiksen ajureita asentaessa niin pahasti jumiin, ettei kaks vannoutunutta linuxmiestä saanu sitä tokenemaan.

Näin viimesen parin vuoden aikana kertyneitä kokemuksia, joita ei tarttis olla käyttökelposessa versiossa. Kyl mul on tälläki hetkellä dual-boot ja linuxissa on paljon hyviä juttuja. Mutta myös paljon edellä kuvattuja ongelmia.

[ 15 viestiä | ]