Kyllä muut sitten hoitaa.. Kyllä muut sitten hoitaa..
Kuka tunnustaa? Kuka tunnustaa?
Tämä on lunnonvastaista toimintaa Tämä on lunnonvastaista toimintaa
karaoke karaoke
Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️ Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️
Volvo BM Volvo BM
Biden 🤣 Biden 🤣
Taekajuomoo Taekajuomoo
matut arvostaa matut arvostaa
Ruohonleikkuri. Ruohonleikkuri.
Muistakaa olla äänestämättä osa 2 Muistakaa olla äänestämättä osa 2
Painajaisiin Painajaisiin
Tyhjä Tyhjä
mega fuuu mega fuuu
Hauskaa vappua 2021 Hauskaa vappua 2021
Luolaston vappu Luolaston vappu
ihana nainen ihana nainen
Hyvää vappua Hyvää vappua
Suvakin pieruaivot Suvakin pieruaivot
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Taas pari kivaa kuvaa Taas pari kivaa kuvaa
automerkit automerkit
uunokauppa keisari uunokauppa keisari
Persujen kannattajat kokoontuvat Persujen kannattajat kokoontuvat
 85 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]