Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Jäi kiinni Jäi kiinni
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Hauskat annokset Hauskat annokset
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Tein ihan itte Tein ihan itte
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Yö palaa Yö palaa
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Uitmester Uitmester
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Iltasafkat Iltasafkat
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Sushi joo Sushi joo
Päivän safkat Päivän safkat
 870 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto
29.03.2019 15:00:34
[ + 8 - | ]

Vittuillakseni pistin ananasta

[26925] [tiedosto.jpg] [1.02 MB] [3552x2000] [] []
tiedosto.jpg

pitsa

(55)  · 

ananas

(44)  · 

kuuluu

(8)  · 

siihen

29.03.2019 15:03:19
#178720 [+1] Piilota Suosittele

Noi oliivit vois vaikka poimia tuolta pois ja pistää lankaa ni vois käyttää anaalikuulina. Todennäkösesti makukin paranis käytön jälkeen.

29.03.2019 15:11:42
#178731 [+-] Piilota Suosittele

>>178730
Niin on ananas ja moni muukin, mutta ei maistu oksennukselle. No ei. Noi on sentää vihreitä. Ne mustat on ihan järkyttäviä. Ei noita vihreitäkään täyspäiset ruokaan laita.

[ 9 viestiä | ]