Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ruoke ploki Ruoke ploki
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Lihan savustusta Lihan savustusta
Palapaistia Palapaistia
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Sörsselssön Sörsselssön
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Grilli Grilli
Runkkumatskua Runkkumatskua
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
 837 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto
23.04.2019 22:22:46
[ + 2 | ]

Natsisoppaa, kiitos Mestari!

[28484] [20190423_220225.jpg] [4.01 MB] [4128x3096] [] []
20190423_220225.jpg

kana

(136)  · 

keitto

(24)  · 

mestari

(37)  · 

halla-aho

(72)  · 

natsi

(251)  · 

soppa

(12)
23.04.2019 22:31:35
#193161 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kuva tärähtänyt sen verran ettei oikein toimi edukseen.

Maissi-kana-kampapasta tunnistettu, mutta hmm... sipulia ja kermaan tehty?

23.04.2019 22:36:42
#193163 [+-] Piilota Suosittele

>>193162

Hernemaissipaprikaa nyt ei saa käyttää ruuanlaitossa muutenkaan. Herneet ja maissit saa purkeissa erikseen ja tuorepaprikan pilkkominen ei käsiä katko. 3 kertaa parempaakin tulee.

23.04.2019 22:43:51 | 22:44:33
#193168 [+-] Piilota Suosittele

>>193167
Kyllä. Aikoinaan ku mummilla oli mökki ni siellä herneitä yms suoraan puskasta. Marjat ja perunat ja porkkanat ja kaikki kesän herkut suoraan omasta maasta. 6/5

(vai mikskä vituiks niitä hernekasvattimia sanotaan, versoiks tms?)

23.04.2019 22:57:03
#193170 [+-] Piilota Suosittele

193169

Vitusti sipulia ni tulee parempi.

Ainaki tän verra. Enemmänkin voi laittaa oman maun (ei se kissa) mukaan.

26.09.2021 03:04:15
#503969 [+-] Piilota Suosittele

tein joskus kaverin kanssa kännissä ruokaa pasi viherahon tapaan. siä oli makarylliä, kalapuikkoja, lihapullia, makkaraa, raejuustoa, kananmunaa, sipsejä, sieniä, ranskalaisia ja kaikki oli rakennettu lihakeiton jäljellä olevaan liemeen mihin lisättii vettä ja kermaa. saatto siä jotain muutakin olla mitä en muista.
ei hassumpaa, syötiin kaikki, maistu ranskalaisille koko soppa.

[ 9 viestiä | ]