Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
hyvä perse hyvä perse
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Laihissalaatti Laihissalaatti
sianliha herkku sianliha herkku
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
;D ;D
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Rullakebab Rullakebab
Ruoke ploki Ruoke ploki
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
 837 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto
23.04.2019 22:22:46
[ + 2 | ]

Natsisoppaa, kiitos Mestari!

[28484] [20190423_220225.jpg] [4.01 MB] [4128x3096] [] []
20190423_220225.jpg

kana

(136)  · 

keitto

(24)  · 

mestari

(37)  · 

halla-aho

(72)  · 

natsi

(251)  · 

soppa

(12)
23.04.2019 22:31:35
#193161 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kuva tärähtänyt sen verran ettei oikein toimi edukseen.

Maissi-kana-kampapasta tunnistettu, mutta hmm... sipulia ja kermaan tehty?

23.04.2019 22:36:42
#193163 [+-] Piilota Suosittele

>>193162

Hernemaissipaprikaa nyt ei saa käyttää ruuanlaitossa muutenkaan. Herneet ja maissit saa purkeissa erikseen ja tuorepaprikan pilkkominen ei käsiä katko. 3 kertaa parempaakin tulee.

23.04.2019 22:43:51 | 22:44:33
#193168 [+-] Piilota Suosittele

>>193167
Kyllä. Aikoinaan ku mummilla oli mökki ni siellä herneitä yms suoraan puskasta. Marjat ja perunat ja porkkanat ja kaikki kesän herkut suoraan omasta maasta. 6/5

(vai mikskä vituiks niitä hernekasvattimia sanotaan, versoiks tms?)

23.04.2019 22:57:03
#193170 [+-] Piilota Suosittele

193169

Vitusti sipulia ni tulee parempi.

Ainaki tän verra. Enemmänkin voi laittaa oman maun (ei se kissa) mukaan.

26.09.2021 03:04:15
#503969 [+-] Piilota Suosittele

tein joskus kaverin kanssa kännissä ruokaa pasi viherahon tapaan. siä oli makarylliä, kalapuikkoja, lihapullia, makkaraa, raejuustoa, kananmunaa, sipsejä, sieniä, ranskalaisia ja kaikki oli rakennettu lihakeiton jäljellä olevaan liemeen mihin lisättii vettä ja kermaa. saatto siä jotain muutakin olla mitä en muista.
ei hassumpaa, syötiin kaikki, maistu ranskalaisille koko soppa.

[ 9 viestiä | ]