Aina vitusti keitettyä porkkanaa. Suomalaisin ruokatyyli ikinä ja aivan paska. Imelää huttua. Kukaan muu ei paistamatta koskisi paitsi ehkä venäläinen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Vitun laiska carnivore illallinen
Läskeilyä
Päivän safkat
sadepäivän läskeilyt
Pihvinaama
Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Friteerattua hentaakkelia
Herknua tullssa
Safkandeerosta
Juuh elikkäs
Jauhelihapihvit ja paskeet
Iltapalaa
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Taco-tiistai
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija