Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Bon apetit Bon apetit
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Ruokea Ruokea
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Evästä Evästä
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Mässyt Mässyt
aamupala aamupala
hot dog hot dog
Aamiaissetit Aamiaissetit
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Läskeilyä Läskeilyä
Päivän safkat Päivän safkat
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Nälkä. Nälkä.
 861 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.67 MB, 1 tiedosto
20.08.2019 20:07:36
[ + 4 | ]

Jauhelihakeitto

[33450] [tiedosto.jpg] [1.67 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

peruna

(45)  · 

keitto

(24)  · 

porkkana

(27)
20.08.2019 20:30:24
#237928 [+-] Piilota Suosittele

>>237926
On pakastevihanneksia. Halusin selvitä helpolla. Keitto valmistui kuin itsestään kun ei tarvinnut kuin ruskistaa jauheliha, pillkkoa uudet perunat kuorineen tietty ja koko höskä kattilaan. Maustekuutioitakin käytin :p

21.08.2019 18:09:06 | 18:09:41
#238397 [+-] Piilota Suosittele

>>238384
Joo en niin tarkkaan kattonu. On sitä toki itelläkin joskus vaaleaa lanttua ollut, mutta useimmiten keltasta.

Aijjai kohta pääsee iteki nauttimaan!

[ 16 viestiä | ]