Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pizzaa Pizzaa
Iltapala Iltapala
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
jäätelökesä jäätelökesä
>börde spargel :D >börde spargel :D
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Spydäriä Spydäriä
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Päivällinen Päivällinen
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Gurmeeta Gurmeeta
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
kesän merkki kesän merkki
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
 748 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.67 MB, 1 tiedosto, 26.08.2019 16:27:41
[ + 5 - | ]

Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo

[33684] [annos.jpg] [3.67 MB] [4160x3120] [] []
annos.jpg

jauhelihapihvi

 · 

lehtikaali

 · 

paistos

26.08.2019 17:09:03 | 17:09:12
#240121 [+-] Piilota Suosittele

Jauhelihapihveihin meni 400g sika-nautaa, 1 sipuli, 1 iso v-sipulin kynsi, kourallinen korppujauhoja/murustettua paahtoleipää, 1 muna (ei oma), suolat ; pippurit ja loraus Worchester-kastiketta sekä kuutioitu kermajuuston kanta. Pihvit paistoin omassa rasvassaan, koska sika-nauta.

Rehut (lehtikaalin, kesäkurpitsan ja kirsikkatomaatit) paistoin voissa ja mausteiksi pelkkä s ; p.

Majoneesiin meni tukku tuoretta persiljaa, kiinansipulilaihoa (valkosipulin ja ruohosipulin risteytys, jos makua miettii), kuivattua chiliä, 1 valkosipulin kynsi, mustapippuria rouhittuna, loraus limemehua. Majoneesina käytin Lidlin 30%:n ja Hellmansin Real Mayon sekoitusta suhteella 30-70.

26.08.2019 20:38:35
#240241 [+-] Piilota Suosittele

>>240240
siitä taikinasta teki 7 keskikokoista pihviä, joten riittää enemmän kuin yhdelle aterialle. Kuvassa kolme pienintä. Ja ei ollu HP:n soosia vaan Heinzin.

26.08.2019 21:15:04 | 21:16:37
#240254 [+-] Piilota Suosittele

>>240241
Juu. 400 g, muna, 25 g korppujauhoja ja 200 g sibale tuottaa mulle ainakin 4 ateriaa, palluroina tai pihveinä. Joku pässi varmaan laittaisi sekaan vielä kermaa tai pahimmassa tapauksessa vettä. Hyi saatana.

26.08.2019 22:09:23
#240283 [+-] Piilota Suosittele

>>240254
Kuka helvetissä laittaisi j-lihataikinaan vettä?! Kermatilkka tai loraus piimää/kefiriä vielä menettelee, mutta että laittaisi vettä! Vesi aiheuttaisi paistovaiheessa vain lisää rasvaroiskeita hellalle ja käsille.

26.08.2019 22:48:14 | 22:51:10
#240306 [+-] Piilota Suosittele

>>240283
On kuule sellasiakin hirviöitä olemassa ( @Doomdodgers vois tehdä niin). Ne on niitä samoja hirviöitä, jotka pesee marinaadin pois ennen paistamista. Kermaa voin sitten laittaa kun hampaat putoo niin on helpompi jauhaa.

Edit: ja mieti miltä ne puolikeitetyt pullat sitten maistuu...

26.08.2019 22:58:53
#240309 [+-] Piilota Suosittele

Itse yleensä sekoitan pihvin sekaan kananmunan korppujauhojen, pilputun sipulin ja pippurin kaveriksi. En kyllä ole ikinä kuullut kermasta jauhelihassa.

26.08.2019 23:11:26 | 23:12:15
#240316 [+-] Piilota Suosittele

>>240309
Seuraavalla kerralla voit tehdä itse korppujauhot kuivaneesta leivästä tai heittää vain siivun paahtoleipää sekaan, niin ei tartte korppujauhoja ostaa. Lopputulos on sama. Edit: Olen myös kokeillut tuota taikinaa laittamalla lorauksen kefiriä joukkoon ja ei se hullummaksi muuttunut, tosin oli aika kuivaa jauhelihaa sillä kertaa.

[ 9 viestiä | ]