>>293508 Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.
>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe
>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Lopputulos 👌
piiras
Tekaisin hatsapurin
Carnivore illallinen
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Pihvi
Liha, kana ja jättikatkarapu
Nam nam!
alaston kokki
Nötköttiä leivän päälle
Elämää ennen koronaa
jäätelökesä
Pita vöner
pitsa
Kenway päätti mitä syön
Eiliset läskeilyt saatana
Uunisafkaa
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Iltapala
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Herkkutattihillo
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa