Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
piiras piiras
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Pihvi Pihvi
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Nam nam! Nam nam!
alaston kokki alaston kokki
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
jäätelökesä jäätelökesä
Pita vöner Pita vöner
pitsa pitsa
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Uunisafkaa Uunisafkaa
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Iltapala Iltapala
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
 902 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.8 MB, 1 tiedosto
13.01.2020 20:51:09
[ + 5 - | ]

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa

[38480] [tiedosto.jpg] [2.8 MB] [3516x2340] [] []
tiedosto.jpg

kinkku

(26)  · 

ananas

(44)  · 

oliivi

(8)  · 

metukka

 · 

pistsa

13.01.2020 21:53:24 | 21:54:14
#293516 [+-] Piilota Suosittele

>>293508
Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.

14.01.2020 11:39:45
#293637 [+-] Piilota Suosittele

>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe

14.01.2020 11:44:15
#293643 [+-] Piilota Suosittele

>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.

[ 11 viestiä | ]