Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
nuudeliresepti nuudeliresepti
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Evöstä Evöstä
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
aamupala aamupala
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
 875 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(404)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]