Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Sam läskeilee Sam läskeilee
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Naguligeitto Naguligeitto
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Päivän safkat Päivän safkat
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Makamös Makamös
Läskeilyä Läskeilyä
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Lattiapizza Lattiapizza
Pita vöner Pita vöner
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Mässyt Mässyt
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
 897 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 29.08.2020 17:42:54
[ + 7 - | ]

Krapulamättöhaaste

[47068] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [775x2227] [] []
tiedosto.jpg

krapulamättö

 · 

ruoka

(404)  · 

haaste

(29)
29.08.2020 21:28:02 | 21:28:47
#381489 [+-] Piilota Suosittele

HP sauce näköjään sulla aika vahvana :D ite en siitä niin välitä, mut muuten näyttää hyvältä! Pihvi ja kalja, can't go wrong. +1

P.s. Le cock on ihan ok kaljaa imo.

29.08.2020 21:46:58
#381497 [+-] Piilota Suosittele

Kävin itse syömässä 15 euron purilaisaterian ravintolassa.

Vieressä olisi fiinissä ravintolassa saanut kyllä 2 kertaa fiinimmän annoksen samalla rahalla.
Oli aika pettymys kyseinen paikka.

Pekonia oli kyllä kiitettävästi purilaisessa, pihvi oli hyvä ja toki purilainen muutenkin oli ihan maukas, jos ei huomioida päälle heitettyä kansipullaa, jossa ei ollut mitään majoneesia eikä sitä ollut edes mitenkään paistettu.

29.08.2020 21:58:15
#381505 [+-] Piilota Suosittele

>>381497
Ens kerralla kokeile Pancho Villa
https://panchovilla.fi

Kannattaa katsoa myös toi "Meksikosta" kategoria, vaikka semisti kalliimpi on toi silti perkeleen hyvä ketju. Sellanen missä mä käyn 2-3 kertaa vuodessa. Todella kattava tarjonta ja perkeleen hyvät annokset.

29.08.2020 23:16:26
#381554 [+-] Piilota Suosittele

>>381533
Nois on joo eroja, haluaako "pärjään tällä päivän" tyylisiä annoksia, vai haluaako herkutella. Esimerkiksi amarillot ja muut on vähän nihkeitä annoksiltaan, mutta perus burger kingistä saa kyllä isoja mättöjä halutessaan. Kiinalaissa haluaisin enemmän ketjuja, sillä useimmat perustuu pelkästään sushiin eikä perinteiseen kinkkimättöön. Chilikanaa jne jolla iso mies täyttää päivän tarpeensa. (Ei se onnellinen loppu :D)

[ 9 viestiä | ]