Ranut päällä takaa monesti sen, että ovat rapeita eivätkä vetisiä perkeleitä. Aika kalpeita tosin nuo ovat, arvostan paikkoja, joissa perunoihin on laitettu edes jotain mausteita makua tuomaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Tonnikalajuusto munakas
Kannaa ja vihanneksia
Kanaa ja muuta paskaa
Nachopelti makkaroilla
Ime sitä
Lihapullat muusilla
Juuh elikkä...
Tein ihan itte
4x Pepperoni
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Päivällinen
Chimichangas
Aamiaissetit
Toissapäivänen pippuripihvi
Eväsleivät
Kebab kermaperunoilla
Iha vitu jepa
Pihvin pihvi
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä