>>491581 Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Nakkiperunat
Naku annos
Juuh elikkäs
Kanaffile spydöriä
Hyvät setit
Ranet ja kanakastike
Paahdettu kana ja kasvikset
Kebab
Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Jämäpasta makkarapöperö
Pekonihampurilainen
Mukaruunimassa
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Otettii sisäxilettä
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Kunnon eväs ni jaksaa
Mässyt
Kanakebu ja ranet
Perunamunakas
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)