Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nakkiperunat Nakkiperunat
Naku annos Naku annos
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Hyvät setit Hyvät setit
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Kebab Kebab
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Mässyt Mässyt
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Perunamunakas Perunamunakas
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Läskeilyä Läskeilyä
Ime sitä Ime sitä
 1 016 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]