Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Sapuskaa Sapuskaa
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Pihvipäivä Pihvipäivä
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
MMMmmmm... MMMmmmm...
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Nälkä. Nälkä.
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
kuosipala kuosipala
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Grilli Grilli
Sam läskeilee Sam läskeilee
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Nacho pelti Nacho pelti
 1 018 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]