>>491581 Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.
[
9 viestiä
|
]
⭰
New York strippi perunoilla
Sapuskaa
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Pihvipäivä
Ihan homona lihapyllyjä
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Makaryllilaatikko
MMMmmmm...
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Nälkä.
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Kunnon eväs ni jaksaa
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.