Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 140 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Syömään Syömään
kotipizza kotipizza
Chimichangas Chimichangas
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Hot dogs Hot dogs
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
pitsa pitsa
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Päivällinen Päivällinen
Lohi paistosta Lohi paistosta
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Kanaa Kanaa
hot dog hot dog
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
nuudelipitsa nuudelipitsa
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
 767 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto
22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]