Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kesän merkki kesän merkki
Jädeä Jädeä
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Eikun syömään! Eikun syömään!
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
nuudelipitsa nuudelipitsa
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
kotipizza kotipizza
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Nam nam! Nam nam!
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
MMMmmmm... MMMmmmm...
Chimichangas Chimichangas
Sörsselssön Sörsselssön
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
 928 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(404)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]