Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

hämBööga hämBööga
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
MMMmmmm... MMMmmmm...
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Nistipata Nistipata
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Yö palaa Yö palaa
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Iltapala Iltapala
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Safkandeerosta Safkandeerosta
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Korttiresepti Korttiresepti
 738 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
23.06.2022 22:36:40
[ + 6 - | ]

Tonnikalapihvi höysteillä

[65304] [20220623_223513.jpg] [1.57 MB] [2560x1440] [] []
20220623_223513.jpg

tonnikalapihvi

24.06.2022 01:12:13
#580479 [+2] Piilota Suosittele

Mää vielä joten kuten ymmärrän, että syyään kallaa lihan tilalla, mutta että nuita sun "höysteitäs"? Nehä o perkele kielletty jo Geneven sodankäyntisäännöissä, että kellekkään ei saa tommosia tunkia suuhun.

28.06.2022 19:01:05
#581591 [+-] Piilota Suosittele

>>580944
No jos totta puhutaan niin et kyllä tonnikalaakaan. Purkissa oleva marinointi kuitenki kypsentää kalan. Ja kyllähän sinä sen itsekkin tiesit, että nythän puhutaan kandesta täysin eri asiasta.

04.07.2022 20:51:24
#583557 [+-] Piilota Suosittele

>>583457
Kasvikset kuuluu kaneille ja kanit sitte ihmisravinnoksi. Joskus oon hernekeittoa maistanu, mutta seassa onki ollu puolen kiloa rantuläskiä ja pari desiä viskiä.

13.09.2024 06:55:04
#647010 [+-] Piilota Suosittele

Pistit päälle jotain grillimaustetta vai mitä toi onkaan, tosin pilasit sen jo siinä että paistoit sen.
Tonnikala ja lohi on parasta sillai et heittää suolan päälle ja louskii menemää.

[ 16 viestiä | ]