Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Nakkiperunat Nakkiperunat
Koronamös Koronamös
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Kanaa Kanaa
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
hämBööga hämBööga
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
pitsa pitsa
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
 887 näyttökertaa, 11 viestiä, 10.7 MB, 6 tiedostoa
25.02.2024 18:41:02
[ + 4 | ]

Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa

[68015] [20240224_173453.jpg] [1.92 MB] [3000x4000] [] []
20240224_173453.jpg
[68014] [20240224_174105.jpg] [1.85 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174105.jpg
[68013] [20240224_174541.jpg] [1.94 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174541.jpg
[68012] [20240224_174930.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174930.jpg
[68011] [20240224_175808.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_175808.jpg
[68010] [RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png] [1.02 MB] [720x960] [] []
RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png

osterikastike

 · 

kana

(136)
25.02.2024 19:50:12
#601629 [+-] Piilota Suosittele

Jos lähelläs on joku citymarket tai prisma niin n. 99% tsäänsillä niillä on tuoretta inkivääriä ja se ei maksa juuri mitään. Suosittelen testaa. Muute näyttää kyl hyvältä. Toki käytän myös tuoretta sitruunaruohoa mutta sitä en oo koskaa löytäny muualta ku aasiakaupoista, et jos sellasta ei oo ni bääd lak.

25.02.2024 22:58:55 | 23:01:26
#601644 [+-] Piilota Suosittele

>>601627
Kaapissa oli pari porkkanaa, sipuli, tarjousparsakaali ja marketista löyty halvinta kanasuikaletta.

Ihan niinku perus kinukkimestan safkaa paitsi että annoksen hinnaksi tuli jotain 2.50€..

>>601636
Rapatessa roiskuu, tää ei oo kokkiohjelma, mulla ei oo apustajia pyyhkimässä kaikkia pintoja joka kuvan välillä.

>>601629
Koetin kuivattuja kun oli lidlissä tarjouksessa, antaa ihan kivasti makua kumminkin, mennee varmaan dippeihin ja smetanakastikkeisiin pääosin.

26.02.2024 19:39:28
#601708 [+-] Piilota Suosittele

>>601644
Joo itekki ostin tarjouksesta noi 2 samaa lidlist oisko olli 99snt/kpl :D Petyin :D Antaahan ne makua mut ei ne tuoreenakaa iha hirveesti maksa.

[ 11 viestiä | ]