Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 142 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Toimii Toimii
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Bitch'n good! Bitch'n good!
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Iltapala Iltapala
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Syömään Syömään
Oujea Oujea
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
iltapalani iltapalani
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Torttubotskei Torttubotskei
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
 858 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]